Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Теч от ГНП.  (Прочетена 19434 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

12 Декември, 2010, 18:02:40
Отговор #15
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Ное 2010
  • Публикации: 751
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
В http://www.euro07.bg/ търси ли ?


Сега погледнах и нищо не намерих ...
Tell me would you kill to prove you're right?


16 Декември, 2010, 23:39:36
Отговор #16
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 31
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
В newbielink:http://www.euro07.bg/ [nonactive] търси ли ?


Сега погледнах и нищо не намерих ...


Я снимай да я видим тая помпа ... може да питам тук там  thinking

17 Декември, 2010, 00:02:52
Отговор #17
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Ное 2010
  • Публикации: 751
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
Проблема е решен, благодаря все пак за включването!

Проблемът беше ето тук


И по точно в ето тази гарнитурка мъничка ... която струваше 4,16 закупена от БОШ
Tell me would you kill to prove you're right?

17 Декември, 2010, 00:22:35
Отговор #18
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 31
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
Проблема е решен, благодаря все пак за включването!

Проблемът беше ето тук


И по точно в ето тази гарнитурка мъничка ... която струваше 4,16 закупена от БОШ



Що не снима цялата помпа ... виждал съм на 290ка ... ама непомня точно кое къде е  duel

17 Декември, 2010, 12:48:18
Отговор #19
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 1086
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +3
Ми товае много добре
Кога ще почерпиш welldone
 beer


11 Септември, 2011, 17:11:54
Отговор #20
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Юни 2011
  • Публикации: 5
  • Местонахождение: Hollandiya
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: E 300 D. W 210  1996
здравейте колеги .....имам един малък въпрос относно ГНП то на 210 ...смених гумичките на штутсерите на помпата и след това гласа на мотора се промени...работи по твърдо от преди  Е 300 е мотора ако някой знае нешто по въпроса ште съм ви благодарен....... thank_you2

11 Септември, 2011, 17:15:56
Отговор #21
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Юни 2011
  • Публикации: 5
  • Местонахождение: Hollandiya
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: E 300 D. W 210  1996
забравих да пиша помпата е bosh редова

12 Септември, 2011, 14:45:05
Отговор #22
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 5156
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +22
  • Автомобил: Mercedes C 180
Добре дошъл колега ergin! ok

Иска да се регулира помпата. ok
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

21 Септември, 2011, 20:12:13
Отговор #23
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Ное 2010
  • Публикации: 217
  • Репутация: +8
В зависимост от момента на стягане на щуцерите,се променя налягането на подаваната нафта към всяка една дюза.Или си сменил някоя от шайбите,които се намират под щуцерите.Или не си сменил медните дифтунки под щуцерите с нови.
Поздрави...

24 Септември, 2011, 20:00:48
Отговор #24
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Юни 2011
  • Публикации: 5
  • Местонахождение: Hollandiya
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: E 300 D. W 210  1996
Здравейте  сменил съм дефтунките и гумичките оригинални от БОШ сервиз но затегнах щутсерите на ръка, не знаех че се стягат точно със динамометричен кл. трябвало да се стегнат 35 N/м питах в БОШ сервиза и ми казаха 40 N/м,лошото  е че съм в Холандия и кл. струва 150 eu сега ще търся при майстори да видим.... duel


25 Септември, 2011, 15:38:01
Отговор #25
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 5156
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +22
  • Автомобил: Mercedes C 180
Здравейте  сменил съм дефтунките и гумичките оригинални от БОШ сервиз но затегнах щутсерите на ръка, не знаех че се стягат точно със динамометричен кл. трябвало да се стегнат 35 N/м питах в БОШ сервиза и ми казаха 40 N/м,лошото  е че съм в Холандия и кл. струва 150 eu сега ще търся при майстори да видим.... duel
Дано проблема да е от там, ако можеш направи снимки, да помогнеш и на други колеги с бъдещ проблем, като твоя. good job
Поздрави! Mercedes-Benz-move

П.С. Добре е, след като завърши този ремонт, да направим нова тема, защото твоята няма нищо общо с на колегата. ok
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

01 Октомври, 2011, 15:15:55
Отговор #26
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Юни 2011
  • Публикации: 5
  • Местонахождение: Hollandiya
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: E 300 D. W 210  1996
Здравейте  да проблема е решен няма течове,да моят проблем няама нищо общо с проблема на колегата,аз като видях  за щутсерите и се вклучих за което се извинявам. Не знам има ли смисал от  нова тема цялата информация е тука за щитсерите, снимките на колегата ми бяха много полезни може да използваме  пак тях, благодаря....аз не сам правил много ремонти от 2 години я имам колата и сам доволен за следващи ремонти ще пиша тука.....

03 Октомври, 2011, 20:54:49
Отговор #27
  • Чирак
  • *
  • Регистрация: Окт 2011
  • Публикации: 3
  • Местонахождение: Stara Zagora
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: 190
Имам въпрос кум колегата с роторната помпа на 2.9 само горната гарнитура ли е сменил или и двете на междиния капак.И ако е сменил двете как е отрегулирал количеството на горивото което се регулира от положението на капака.

10 Октомври, 2011, 21:36:49
Отговор #28
  • Чирак
  • *
  • Регистрация: Окт 2011
  • Публикации: 2
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: Mercedes Benz C200 w202
Нужно ли е да се сваля гнп-то тъй като има място къде да се бърника, иска ми се да избегна центровката след това ... за това питам?
здравей искам да попитам какъв е номера на шлицовия камък понеже имам  същия  проблем и аз ще  си я ремонтирам и го нямам този специален  камък предполагам че щутсерите са едни  и същи при мерцедес моя е w202  93 година

10 Октомври, 2011, 21:42:42
Отговор #29
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 1086
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +3
здравей искам да попитам какъв е номера на шлицовия камък понеже имам  същия  проблем и аз ще  си я ремонтирам и го нямам този специален  камък предполагам че щутсерите са едни  и същи при мерцедес моя е w202  93 година
Този камък е единствен по рода си и не влиза в комплектовка с други камъни
Многошлицова влошка на Бош за редови помпи
Това търсиш по магазините
(ако става въпрос за редова помпа - Бош)



Сподели темата


Етикети: ГНП a onzi de 
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2019 Powered by Simple Machines Forum