Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Странен проблем при палене  (Прочетена 21762 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

20 Октомври, 2011, 13:29:00
  • Чирак
  • *
  • Регистрация: Окт. 2011
  • Публикации: 2
  • Местонахождение: виена
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: W210 cdi

Привет от мен,
от една година карам една 210-ка и едно проблемче ме тормози постоянно...дал съм около 2000 евро за ремонти и колата си е на същото положение.Ще ви разкажа по точно за проблема и искренно се надявам някой да си е патил и да ми помогне от гледна точка на опита защото май от гледната точка на догадките ми се струва вече доста скъпо  kill_myself ... така започвам-
колата си пали както трябва и изведнъж идва един момент в който спира да пали от първото завъртане а пали от второто..след 2-3 часа става след 10-тото(стартера върти здраво но мотора не запалва) ..и така може да продължи например до 1 седмица..после незнайно как се оправя и си пали 2 месеца без проблем..и отново се появява....ходих по сервизи и гледаха първо горивната система..дюзите са ок ...помпата е ок ...реила има налягане...няма течове(въздух в системата) ..смениха екологията...смениха двата датчика на коляновия и разпределителния вал...разни ремъци и всякакви ненужни простотии и диагностиката не отчита грешки...няма логика и при появяването на грешката..дали е студена колата или не ...при първо палене или 10-то ...хубава нафта или не ..с добавка или не ...все едно ..просто се появява....моля за помощ..ако някой се сеща за нещо да помага че скоро ще я залея с бензин и ще я запаля kill_myself


20 Октомври, 2011, 14:11:24
Отговор #1
  • Администратор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 620
  • Местонахождение: София
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +15
  • Автомобил: W124 200CE (in the history)
Такива проблеми, които се появят на ирегулярни интервали са най-трудни за диагностициране. И при мен се е получавало подобно нещо и тогава се оказа, че един кабел към комутатора правеше проблемите.
Колата има ли аларма? Питам защото на един друг автомобил се случваше така да спира да пали без никаква причина и се оказа, че алармата се еб*ва с фабричния имобилайзер и като откачиха алармата от запалването всичко се оправи.
It is nice to be important, but it is more important to be nice.

20 Октомври, 2011, 14:12:34
Отговор #2
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180
Здравей Живко, освен двата датчика, сменял ли си свещи кабели, горивния филтър?
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

20 Октомври, 2011, 17:18:21
Отговор #3
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Юни 2011
  • Публикации: 286
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • The Best Or Nothing
  • Репутация: +4
  • Автомобил: Mercedes E200 coupe,1995-та,М111.940
Аз не разбирам от дизели,но съм слушал от приятели че така им е правело и на тях,и се оказал имобилайзера,или там алармата,и те не знаеха с точност.
Едно желание,една мечта-Mercedes Benz

20 Октомври, 2011, 17:28:18
Отговор #4
  • Чирак
  • *
  • Регистрация: Окт. 2011
  • Публикации: 2
  • Местонахождение: виена
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: W210 cdi
здравейте отново колеги,
ами свещите са наред и кабелите ...замерваха ги уж..не знам на кого да вярвам вече acute ....колата няма аларма ....също веднъж я диагностицирахме когато правеше проблема и диагностиката не показа грешки нито запаметени нито в момента..когато върти и не пали и диагностиката е закачена показва че няма синхронизация между коляновият и разпределителният вал....и не знам (може и да си мои заблуждения ) но ми се стори тъй като гледах отстрани че в първият момент като завърти стартера диагностиката отчита над 250 оборота и веднага може би след част от секундата падат (но само на диагностика..тоест слухово не се променят оборотите на стартера) на 66 до 68 оборота ?????????...


03 Декември, 2012, 10:28:44
Отговор #5
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Дек. 2012
  • Публикации: 14
  • Местонахождение: Pavlikeni
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: w 210 e 300 d
Приятелю преди седмица имах проблем с едно рено 21 точно същия проблем но при мен спря изобщо да пали!
Започваш от маркуча на горивния филтър,направо го свали,течове ,задръствания боклуци и др.продължаваш по другите нафто проводи докато стигнеш резервоара!При мен след като смъкнах въпросния маркуч немога да ти опиша колко косми клечици и др.извадих от него при мерцедеса маи в резервоара има цедка може тя да е задръстена ако има начин надуй по нафтопровода към резервоара ако клкочи резервоара добре.На реното надух с уста и свърши работа!Успех дано да съм помогнал!



Сподели темата


Етикети:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2024 Powered by Simple Machines Forum