Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Проблем при палене на Мерцедес 190е, 2000 куб.  (Прочетена 39909 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

04 Декември, 2010, 02:22:34
Отговор #15
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Дек. 2010
  • Публикации: 43
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
за кабелите и свещите съм сигорен че нямам проблем защото двигателя си работи без грешка но в момента ме тормозят ниските обороти постоянно са висики около1500 итова па лене 10 до15 минути след гасене на мотора.


04 Декември, 2010, 12:21:14
Отговор #16
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Дек. 2010
  • Публикации: 43
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
по принцип ако един двигател има проблем със кабели и свещи той пука на газ при мен няма такова нещо.

04 Декември, 2010, 12:40:54
Отговор #17
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 1065
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +3
Добре де
Превключи на бензин, извади маркуча на газта от диска над дебитомера и пробвай само на бензин
Опитай се да локализираш от какво е - газ или бензин
« Последна редакция: 04 Декември, 2010, 12:43:21 от Vladek »

06 Декември, 2010, 19:09:53
Отговор #18
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Дек. 2010
  • Публикации: 43
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
прочетох малко литература за /ке джетроник/ и останах със впечатление че евентуално моят проблем е /потенциометъра/ който се намира на главата на инжекциона
« Последна редакция: 06 Декември, 2010, 19:16:00 от Георги »

06 Декември, 2010, 20:31:18
Отговор #19
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 1065
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +3
Добре де за 6-7 дни, нищо ли не провери и не опита


07 Декември, 2010, 10:19:54
Отговор #20
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Дек. 2010
  • Публикации: 43
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
изолирах газта по този начин но проблема си е същият,свалих потенциометъра и се оказа че има протрити пътечки около 5-6мм.графита или нещо подобно на него е изтрит и от долу излиза медно покритие.сега съм поръчал нов на бош ще го имам след 2-3дни.
« Последна редакция: 07 Декември, 2010, 10:34:26 от Георги »

08 Декември, 2010, 19:43:44
Отговор #21
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 1065
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +3
изолирах газта по този начин но проблема си е същият,свалих потенциометъра и се оказа че има протрити пътечки около 5-6мм.графита или нещо подобно на него е изтрит и от долу излиза медно покритие.сега съм поръчал нов на бош ще го имам след 2-3дни.
Значи има напредък
Дано си хвана проблема за ...рогите и скоро време да се похвалиш
Успех!
(пиши)

10 Декември, 2010, 00:32:13
Отговор #22
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Дек. 2010
  • Публикации: 43
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0

19 Декември, 2010, 13:10:16
Отговор #23
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Дек. 2010
  • Публикации: 43
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
здравейте колеги смених прословутият потенциометър но  немога да се похваля че си реших проблема 100%.броих 169лв. в магазина на бош нямаше го в наличност и си платих 18лв. доставка от Германия.свалих стария монтирах новия като прибрах четеритя болтчета с които е закрепен към главата на инжекциона без да ги стягам до край стартирах двигателя и регулирах потенциометъра така че двигателя да работи на 800 оборота след което стегнах внимателно болтчетата тази процедура я направих на топъл моторно но какъв проблем изкочи след това.след ката стартирам мотора без натискане на педала на газта той пали и потдържа обороти около 1000 след няколко секунди ги сваля на нормалните всичко това е при работа на бензин като съм изключил маркуча за газта от испарителя.ако веднага след запалване изфорсирам мотора над 2500 оборота при падането им оборотите отиват на нормалните. свалих газовата плочка стартирах двигателя той заработи на 1000 об. и се вгледах в клапата на дифузьора 10тина секунди тя не мръдна и в един момент тя се измести сама в посока на горе и оборотите си влезнаха в нормите и двигателя заспа.каква ли може да бъде причината.
 

19 Декември, 2010, 13:35:46
Отговор #24
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180
Жоро, направи една диагностика в Бош Пловдив. Mercedes-Benz-move
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!


19 Декември, 2010, 14:31:31
Отговор #25
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Дек. 2010
  • Публикации: 43
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
ходих във бош и ми казаха че вече не се зенимават със такива инжекциони.ето го красавицът ясно се вижда износената пътечка
« Последна редакция: 13 Май, 2011, 18:51:20 от Bogo® »

19 Декември, 2010, 16:43:45
Отговор #26
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 1065
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +3
Колега,
В някой от форумите, имаше една блестяща тема за диагноза и оправяне на такъв мотор на 190
Порови малко из форумите и я набарай

20 Декември, 2010, 00:48:16
Отговор #27
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Дек. 2010
  • Публикации: 43
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0

24 Декември, 2010, 16:59:51
Отговор #28
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Дек. 2010
  • Публикации: 43
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
ходих във бош и ми казаха че вече не се зенимават със такива инжекциони.ето го красавицът ясно се вижда износената пътечка

24 Декември, 2010, 20:48:08
Отговор #29
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Дек. 2010
  • Публикации: 43
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
здравейте колеги,поразрових се малко по сериозно в ке джетроника на моят любимец и съм почти сигурен че открих проблема и така започнах от тук.



Сподели темата


Етикети:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2024 Powered by Simple Machines Forum