Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Проблем при палене на Мерцедес 190е, 2000 куб.  (Прочетена 25174 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

24 Декември, 2010, 21:04:23
Отговор #30
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Дек 2010
  • Публикации: 43
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
свалих кутията на въздушният филтър свалих и газовата плочка преди да започна да разглобявам карах на газ,натиснах със ръка клапата във дифузьора до долу пуснах я като се надявах че ще се върне сама но това не стана.превключих ел ключа на бензин стартирах мотора след малко прекъсване заработи нормално,загасих мотора и проверих клапата отново,този път се върна сама


24 Декември, 2010, 21:13:22
Отговор #31
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Дек 2010
  • Публикации: 43
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
свалих клапата и под нея намерих теч на бензин

тук се вижда много добре
« Последна редакция: 24 Декември, 2010, 21:47:11 от @Bogo »

24 Декември, 2010, 21:38:39
Отговор #32
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Дек 2010
  • Публикации: 43
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
след няколкократно натискане на лоста на клапата изтеклото гориво се увеличи доста

24 Декември, 2010, 22:25:53
Отговор #33
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Дек 2010
  • Публикации: 43
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
след всичко това разбрах че след като изключа мотора част от горивото във системата изтича вътре във всмукателните тръби и при стартиране се смесва със газта и двигателят се дави затова пали по лесно с натиснат педал на газта до долу.продължих с разглобяванетои се оказа че тече плунжера в дозатор-разпределитела.

24 Декември, 2010, 22:36:17
Отговор #34
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Дек 2010
  • Публикации: 43
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0


24 Декември, 2010, 22:46:29
Отговор #35
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Дек 2010
  • Публикации: 43
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
бензиновото платно не беше мръднало,порцелановите плочки също,пружинките и другите дреболии също са добре смених четерите о пръстена с нови

24 Декември, 2010, 23:00:24
Отговор #36
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Дек 2010
  • Публикации: 43
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
но когато се вгледах в самият плунжер си личеше че има механично износване макар и много малко.

24 Декември, 2010, 23:10:07
Отговор #37
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Дек 2010
  • Публикации: 43
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
зглобих си дозатора реголирах клапата и стартирах мотора след малко прекъсване заработи нормално.попитах във бош за букса и плунжер и отговора беше че не се предлагат като отделна резервна част а целият дозатор е много скъп и за сега проблемът ми остава нерешен

24 Декември, 2010, 23:36:56
Отговор #38
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 1086
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +3
Това с адавенето е ясно от самото начало
Това с плунжера е малко кофти
Предполагам, че плунжера сам няма да се продава - участва в ...."двойка" с работният елемент и това е проблема
Стругар, циментация и шлайфане(полиране) ако го обясниш това на някой печен стругар, предполагам, че ще схване идеята за ...припасване на плужера с работните отвори

25 Декември, 2010, 00:59:08
Отговор #39
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Дек 2010
  • Публикации: 43
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
да това е идея но незнам на практика какво ще излезне thinking


25 Декември, 2010, 17:32:34
Отговор #40
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 1086
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +3
да това е идея но незнам на практика какво ще излезне thinking
Като го виде и пипне стругаря, ще ти каже ...да или не
Нямаш много голям избор, пък и нищо няма да загубиш
Оригиналът си го държиш в ръчичка и само му го показваш да го ...премери
Той ще види от коя част на плунжера да си хване истинският размер
Същият мотор съм имал и винаги ме е било страх от тая кутия с ...пет тръбички
Никога на ми се е иналагало де
Потърси свестен стругар и не се бой - оригиналът си е в теб

04 Януари, 2011, 19:46:42
Отговор #41
  • Чирак
  • *
  • Регистрация: Ное 2010
  • Публикации: 4
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
Фина шлайф паста за инжектори за дизел, зелена е като пластилин пробваи с нея. Както при клапани на глава се препаства.

15 Април, 2015, 20:51:53
Отговор #42
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Фев 2015
  • Публикации: 5
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: 190E 2.0
Абсолютно същият проблем модела и двигателя са същите и всичко се реши със смяна на копче на газовото + инсталацията към нея 40 лв .

23 Април, 2015, 13:26:49
Отговор #43
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Окт 2011
  • Публикации: 17
  • Местонахождение: Sofiq
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +6
  • Автомобил: W124
Здравейте,
Темата е малко стара, но има какво да споделя.

здравейте колеги смених прословутият потенциометър но  немога да се похваля че си реших проблема 100%..............Свалих стария монтирах новия като прибрах четеритя болтчета с които е закрепен към главата на инжекциона без да ги стягам до край стартирах двигателя и регулирах потенциометъра така че двигателя да работи на 800 оборота след което стегнах внимателно болтчетата тази процедура я направих на топъл мотор.

Точно така се прави.

Но какъв проблем изкочи след това. След ката стартирам мотора без натискане на педала на газта той пали и потдържа обороти около 1000 след няколко секунди ги сваля на нормалните всичко това е при работа на бензин като съм изключил маркуча за газта от испарителя. Ако веднага след запалване изфорсирам мотора над 2500 оборота при падането им оборотите отиват на нормалните.

Тук няма никакъв проблем. Точно така трябва да работи KE-jetronic-а при нов потенциометър!

Свалих газовата плочка стартирах двигателя той заработи на 1000 об. и се вгледах в клапата на дифузьора 10тина секунди тя не мръдна и в един момент тя се измести сама в посока на горе и оборотите си влезнаха в нормите и двигателя заспа.

Тук също няма проблем. Това е защото при запалване без подаване на газ, оборотите са около 1000 за няколко секунди и двигателя изразходва повече въздух. Поради това и клапата на разходомера потъва повече, за да се впръска и повече бензин.

Относно ремонт/изработка на плунжера от стругар - забравете! Продава се ремонтен комплект О-пръстени за плунжера (в Ивай-джет) и ако не е зверски износен работата заспива и няма повече теч на бензин от там.

Трудното палене на загрят двигател (ако няма изтичане на бензин покрай плунжера) се дължи на скъсана мембрана на горивния акумулатор (намира до бензиновата помпа). Функцията му е да поддържа налягане в горивната система когато двигателя не работи. В рамките на 30 минути след изгасване на двигателя, налягането не трябва да пада под 2.5-3 бара. Ако пада рязко, то почти сигурно е скъсана мембраната и горивото се връща обратно в резервоара през гуменото маркуче. Лекува се с нов или здрав горивен акумулатор или като се прещипе гуменото маркуче към резервоара, така че да не се връща бензина. Е не е като ново, но е много близо като ефект. Също така ако тази мембраната е скъсана при рязко подаване на газ колата може да забива предница, защото налягането на бензина в системата рязко пада (част от него се връща в резервоара). Забиването на предницата може да се дължи и/или на износен потенциометър или на това, че бензиновата помпа не успява да поддържа високо налягане при увеличен дебит.

Поздрави,
Иво

10 Май, 2018, 20:38:56
Отговор #44
  • Чирак
  • *
  • Регистрация: Май 2018
  • Публикации: 1
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: Mercedes E190 sportline gas/benzin
Здравеи те колеги нов сам в Форума и не знам дали е тук мястото да попитам и за това се извинвам предварително но имам проблем с Мерцедес Е190 спортлаин на гас и бензин палеше и нямах никакви проблеми до днес отидох на работа и сега неще да запали варти но  нито на бензин нито на гас пали с автуматично реле за обръщане на горивото е но неиска да запали нито на газ нито на бензин може ли помощт



Сподели темата


Етикети:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2020 Powered by Simple Machines Forum