Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Проблем при палене на Мерцедес 190е, 2000 куб.  (Прочетена 20077 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

01 Декември, 2010, 15:04:14
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Дек 2010
  • Публикации: 43
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0

 здравейте колеги,аз имам такъв проблем с моят мерцедес 190е 2000куб.механичен инжекцион.след като изключа двигаотеля и минат няколко минути ,говоря за топъл мотор трудно пали.при първоначално завъртане припалва и гасне,след това следва много въртене за да запали.след първоначалното гаснене ако натисна педала на газта до долу пали по лесно.това палажение е и на газ и на бензин.смених регулатора на ниските обороти с нов на бош ,сменени са и бензиновите дюзи.по някога се случва и на студено да ми направи този номер но по рядко.


01 Декември, 2010, 18:55:58
Отговор #1
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Ное 2010
  • Публикации: 43
  • Репутация: 0
Добре дошъл ,Горги  handshake
Напиши откъде си ,за да може някой,ако знае нещо,да т насочи.
Успех в ремонта!

01 Декември, 2010, 19:24:28
Отговор #2
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Дек 2010
  • Публикации: 43
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
живея във с.Брестник Пловдивско и другият проблем е че когато карам градско при спиране на кръстовища оборотите на двигателя са или окло1500 или под 800 заради това смених стъпковият мотор но без ефект,това е когато карам на газ на бензин ги държи около1200.
« Последна редакция: 01 Декември, 2010, 19:28:25 от георги »

01 Декември, 2010, 19:59:53
Отговор #3
  • Гост
Дали някой газов клапан да не затваря или бензинов/ако има/ thinking

Меша смеските нещо. thinking

От коклко време е така? Как се стигна до тука или така е купена? Преди проблемацията ,бачкаше ли добре?

01 Декември, 2010, 20:34:09
Отговор #4
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Дек 2010
  • Публикации: 43
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
както съм писал по горе сменил съм инжекторите с нови на бош не може да има смесване на горива иначе двигателят си работи идеално


01 Декември, 2010, 20:38:41
Отговор #5
  • Гост
Понеже не сте пояснил дали колата ви пали на бензин и дали автоматично минава на газ или сте на ръчен режим,може да се предположи че при този вариянт получавате и газ при старта на бензин. kid

01 Декември, 2010, 20:44:43
Отговор #6
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Дек 2010
  • Публикации: 43
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
ел ключа е със реле време а не автоматичен мога да стартирам директно на гас и на бензин в студено положение пали от раз.
« Последна редакция: 01 Декември, 2010, 20:47:46 от георги »

01 Декември, 2010, 20:54:04
Отговор #7
  • Гост

по някога се случва и на студено да ми направи този номер но по рядко.

Според мен колата ви се дави, и се дави или от гориво или от некачествена искара.

А ако ми отговорите на 3 те въпроса,мога да се опитам да съм ви още повече полезен.
От коклко време е така? Как се стигна до тука или така е купена? Преди проблемацията ,бачкаше ли добре?
Много неша може да са.

Когато я палите сутрин и по прнцип,без да подавате газ ли пали?Студа,задълбочава ли проблема?

01 Декември, 2010, 21:02:27
Отговор #8
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Дек 2010
  • Публикации: 43
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
сутрин е паля на бензин без подаване на газ ,от студа няма проблем.

01 Декември, 2010, 23:11:34
Отговор #9
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Дек 2010
  • Публикации: 43
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
колата е закупих лично от Германия 2003г. до сега не съм имал никакви проблеми с нея,сменям си свещите на 30 000км. за да нямам проблеми с тях.това положение  ми е от скоро.газовата уретба е от 2004г.2009г. ремонтирах испаритела със оригинален италиански резервен комплект и в момента си работи безупречно(става въпрос за ловато).честно казано имам съмнения в някой датчик.
« Последна редакция: 01 Декември, 2010, 23:16:06 от Георги »


01 Декември, 2010, 23:55:23
Отговор #10
  • Гост
Имаше едно ключенце/по спомен/ thinking на лостовата система за подаване на газ,то също може да е причина за някой подобни неволи......може и датчик thinking

02 Декември, 2010, 17:32:04
Отговор #11
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 393
  • Местонахождение: София
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
колега Георги.
като завъртиш ключа и дадеш на контакт . изчакай 7-8 секунди и тогава пали.
пали само на бензин.
когато ми е горещ двигателя след около час два работа и при мен е същото . топъл двигател работил на гас и при мен пали трудно на бензин.
 doh doh doh
да шофираш -Мерцедес Бенц-безценно.сравнимо само с екстаз.

02 Декември, 2010, 17:39:02
Отговор #12
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 1086
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +3
Кранчето не спира газта и моторът се "дави"
При въртене с пълна газ, цилидрите се издухват и тогава става запалването
Палене с пълна газ е типично за задавен двигател
Провери клапанчето на спирателният ел.вентил на газта
Имах такъв проблем и се оказа че пружинката на клапанчето беше омекнала и не спираше напълно газта

03 Декември, 2010, 00:13:17
Отговор #13
  • Гост
по някога се случва и на студено да ми направи този номер но по рядко.

Трудно палене се получава и при палене на газ........палене от раз за кратко и евнтуално изагасване на студен мотор.............следва,повечко въртене.

Дави се това е.

Проверете си и кабелите.

03 Декември, 2010, 16:11:22
Отговор #14
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 1086
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +3
по някога се случва и на студено да ми направи този номер но по рядко.

Трудно палене се получава и при палене на газ........палене от раз за кратко и евнтуално изагасване на студен мотор.............следва,повечко въртене.

Дави се това е.

Проверете си и кабелите.
Не прочетох да видя, дали я гаси на бензин
Да опита и това - да я загаси на бензин, па ...утре ден да пробва
Верно си е и това- да провери кабелите и свещите(да не са се разчекнали свещите и искрата да се чуди накъде да хваща)
Най ледна проверка на кабелите се прави, като мине с отвертка по кабелите
Ако притресе моторът - кабелите са аут



Сподели темата


Етикети:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2018 Powered by Simple Machines Forum