Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Лукс за богаташи.  (Прочетена 3923 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

01 Декември, 2010, 14:25:54
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 497
  • Местонахождение: Бургас Варна
  • Пол: Мъж
  • Skype: the.victory
  • Репутация: 0
  • Автомобил: W124 200E



Преди броени дни германският гранд Mercedes-Benz извади на бял свят поредното “острие” в своята богата моделна гама. В случая става дума за лимитираната серия SLR 722 Edition, от която ще бъдат произведени едва 150 екземпляра, предвидени за отбрани клиенти на компанията. Всъщност един поглед към цената на автомобила е достатъчна да ви убеди, че става въпрос за лукс и каприз, позволен единствено на богатите - германския спринтьор ще струва на банковата ви сметка точно 464 000 евро.

Поводът за появата на ексклузивната серия е желанието на щутгарци да напомнят за незабравимата победа в италианското рали “Хиляда мили” през 1955 година, което е и своеобразен отговор на конкуренцията в лицето на BMW, които водени от подобна причина, представиха концепта Mille Miglia Coupe (повече подробности за него на стр.10). Щутгарци атакуват съперниците си през далечната 55-та на миналия век с автомобил модел 300 SLR, управляван от легендарния британски състезател Стърлинг Мос, който в компанията на журналиста Денис Дженкинсън съумява да извоюва първото място, стартирайки надпреварата точно в 7.22 часа сутринта, със състезателен номер на автомобила 722.

Срещу своите 400 000 евро претенциозните купувачи, имащи желанието и възможността да се сдобият с новата щутгартска светкавица, ще получат удоволствие на четири колела, което значително превишава ограничението на скороста от 250 км/ч при движение по магистрала в повечето страни от ЕС. Последното става възможно, благодарение на използвания в оборудването ръчно изработен 5.5-литров V-образен компресорен двигател с осем цилиндъра. Направата му е поверена на специалистите от AMG в Афалтерсбах, които го даряват с мощност от 650 к.с. - с 24 к.с. повече от стандартния модел. Освен това автомобилът с готовност и лекота реагира на всеки натиск върху педала на газта, максимумът на въртящия момент се достига още при ниски и средни обороти, а ревът на мотора предизвиква незабавен приток на адреналин в кръвта. Впечатляващите качества на атлета си проличават дори от чистата статистика - от 0 до 100 км/ч скоростната пистарка се катапултира за 3.6 секунди, а за малко повече от десет секунди стрелката на скоростомера заковава на 200 км/ч. Натискът на педала на газта спира да дава ефект при достигането на зашеметяващите 337 км/ч.

За доброто поведение на автомобила на пътя се грижи и регулируемото подчертано спортно окачване, възможността за снижаването на каросерията с до 10 мм, а деветнадесетцоловите алуминиеви джанти допълнително спомагат за стабилната позиция на SLR 722 Edition. Естествено при такива скорости е наложително да се помисли и за безопасното спиране, като германските специалисти решават проблема с помощта на силно вентилирани спирачни дискове с диаметър 390 мм.

Допълнително “облагороден” е и интериорът на тузарското возило. При SLR 722 Edition се появяват спортни седалки облечени с кожа “Алкантара”, изключително ергономичен малък спортен волан, покрит отново със скъпа кожа, а многобройни апликации, изработени от въглеродни влакна допълнително подсилват самочувствието на водача.


Източник: Вестник "Авто Пазар"
   Бензин, а не кръв! Карбуратор, а не сърце! Машина, а не човек!



Сподели темата


Етикети:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2024 Powered by Simple Machines Forum