Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Mercedes-Benz CL.  (Прочетена 2775 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

01 Декември, 2010, 14:06:47
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 497
  • Местонахождение: Бургас Варна
  • Пол: Мъж
  • Skype: the.victory
  • Репутация: 0
  • Автомобил: W124 200E







След флагмана S-Klasse щутгартският гранд в автомобилостроенето Mercedes-Benz реши да подложи на основна “преработка” и своето суперлуксозно купе, носещо обозначението CL. По отношение на външното излъчване новото купе с дължина 5 006 мм, широчина 1 870 мм и 1 420 мм височина не предлага революционни изненади. Не би било пресилено да се каже, че общите черти с лимузината са доста, особено ако се погледне специфичното оформление на задницата и изпъкналите масивни калници. Един поглед към предницата пък е достатъчен, за да разпознаете безпогрешно с какъв екземпляр си имате работа.

Силно впечатление правят и страничните стъкла, които конструкторите решават да оставят без рамка, а желанието ви да откриете стандартните странични колонки също са обречени на пълен неуспех - германците решават, че от такива нужда просто няма. Нарастващата странична линия пък подсказва впечатляваща динамика и много спорт на пътя. Агресивният силует на колата допълнително се подсилва от факта, че CL е с 50 мм по-нисък от лимузината при почти същата широчина.

Едва ли ще срещнете особени затруднения и при избора на двигател. Потенциалните клиенти, които имат желание да се превърнат в собственици на тузарското возило, ще могат да решават между 5.5-литров V-образем осемцилиндров агрегат с мощност 388 к.с. и максимален въртящ момент 530 Нм (CL500), като и 5.5-литров V12 (CL600), гарантиращ зашеметяващите 517 к.с. и пикова стойност на въртящия момент от 830 Нм. V-образният “осмак” върви в комплект със седемстепенна автоматична трансмисия, докато дванадесетцилиндровата хала трябва да се задоволи само с петстепенна такава.

По отношение на динамиката са изключени каквито и да било забележки. С по-слабия мотор четириколесното се изстрелва от 0 до 100 км/ч за респектиращите 5.4 секунди, а по-големият му събрат предлага още по-зашеметяващи резултати - от място до 100 км/ч само за 4.6 секунди! Доускорението от 60 до 120 км/ч се извършва от германеца за 4.8 секунди. Когато става въпрос за разход на гориво обаче, разбирате защо не само закупуването, а и поддръжката на подобен автомобил струва много пари - при смесен пробег от 100 км CL500 изгълтва с апетит 12.1 литра, а CL600 ви “набутва” с цели 15 литра.

Техническото оборудване на CL дори за миг не позволява да се съмнявате, че закупувате класически Mercedes-Benz. Списъкът с монтираните системи и различни глезотии изглежда безкраен, като този на възможните допълнителни екстри също не изглежда по-кратък. Срещу 105 850 евро за CL500 и 149 640 евро за CL600 получавате адаптични предни светлини, активно окачване от последно поколение, спирачна Pre-Safe система, както и пълен набор електронни системи за запазване устойчивостта на автомобила на пътя.

Във вътрешността на новия CL ви очаква лукс и комфорт в пълен размер. Изоболието от скъпо дърво, хром и естествена кожа в съчетание с високото качество на изработка на отделните детайли са в състояние да задоволят и най-капризните клиенти. Приборите за навигация са разположени функционално и максимално удобно за водача. Монтирането на DVD и CD-Player също е включено в списъка с базовото оборудване.

Източник: Вестник "Авто Пазар"
   Бензин, а не кръв! Карбуратор, а не сърце! Машина, а не човек!



Сподели темата


Етикети:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2024 Powered by Simple Machines Forum