Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Втора младост.  (Прочетена 2673 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

01 Декември, 2010, 13:54:40
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 497
  • Местонахождение: Бургас Варна
  • Пол: Мъж
  • Skype: the.victory
  • Репутация: 0
  • Автомобил: W124 200E





От момента на появата си преди малко повече от три години актуалната генерация на E-Klasse на Mercedes-Benz се наложи като един от най-продаваните автомобили в сегмента на класическите бизнес лимузини в страните от Европейския съюз. Германците завоюваха повече от 30 процента от пазарния дял, което ги превърна в едноличен лидер в областта на продажбите. Удовлетворени от успехите щутгарци отложиха появата на следващото поколение E-Klasse за далечната 2009 година, като първите новини за нея засега свидетелстват, че тя би следвало да бъде по-голяма и елегантна от предшественика си. Предполага се, че E-Кlassе ще бъде построен върху нова платформа, чието междуосие ще порасне с 20 мм. Това ще позволи на салона повече простор и комфорт за пътуващите.

Дотогава обаче почитателите на германското возило ще трябва да се задоволят с фейслифт на актуалната към момента генерация. Подмладената версия, която дебютира през тази седмица на автоизложението в Ню Йорк, ще бъде натоварена с отговорната функция да поддържа жив интереса на клиентите през следващите три години.

Ако пък погледнете екстериора на обновената E-Klasse ще забележите, че различията с по-стария събрат не са неизброимо много. Първото, което се забелязва, са новите предни и задни брони, които са призвани да засилят спортната и агресивна нотка в излъчването на щутгарския боец. Изцяло нови са и радиаторната решетка и страничните огледала, както и праговете на автомобила. Конвенционалните задни светлини са заменени от най-съвременни LED-технологии. Очаква се съвсем скоро след стартиране на серийното производство в оборудването на автомобила да намерят място и биксеноновите фарове от ново поколение, разработвани за последните модели на Mercedes-Benz.

Интериорът също не е претърпял сериозни промени, като леко е променена централната конзола, както и воланът. Техническите изменения засягат окачването, което има нова настройка. В оборудването на E-Klasse се е появила системата за безопасност Pre Safe, позната сега от S-Klasse на Mercedes-Benz. Новина е и системата за контрол на налягането в гумите. Може би най-съществената промяна, обаче засяга моторите. Повечето от тях са модернизирани и имат нови характеристики. Е 200 CDI, например, сега има мощност 136 к.с., вместо досегашните 122 к.с. E 220 CDI също е по-мощен и вместо досегашните 150 к.с. предлага 170 к.с. Същото се отнася и до бензиновия двигател на Е 200 Kompressor с мощност вече от 184 к.с. вместо сегашните 163 к.с. Версията на E-Klasse с осем цилиндъра ще бъде оборудвана изцяло с нов двигател, имащ мощност 388 к.с. Същото се отнася и за версията AMG, която ще има нов V8 двигател с мощност 514 к.с.

Продажбите на обновената E-Klasse на Mercedes-Benz ще започнат през юни. Цената, макар все още да не е съобщена официално, едва ли ще се различава значително от тази на сега продавания модел.



Източник: Вестник "Авто Пазар"
   Бензин, а не кръв! Карбуратор, а не сърце! Машина, а не човек!



Сподели темата


Етикети:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2024 Powered by Simple Machines Forum