Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Великото трио.  (Прочетена 884 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

01 Декември, 2010, 13:35:25
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 503
  • Местонахождение: Бургас Варна
  • Пол: Мъж
  • Skype: the.victory
  • Репутация: 0



Когато се заговори за тримата герои в настоящия материал - Audi A6 2.0T, BMW 523i и Mercedes-Benz E-Klasse 200K, единственото, което човек изпитва като желание, е да има на разположение по възможност и трите автомобила наведнъж. Ако все пак обаче това не е възможно да се случи и би следвало да се избере един от тях, закономерно се поражда въпросът кой е най-правилният избор.Всъщност и трите лимузини достойно биха украсили автопарка на всеки по-заможен член на обществото, който търси внимание с голям и представителен автомобил, още повече, че цените им за базовите модификации са доста приемливи, също както и последващите разходи. Все пак би било пресилено да се каже, че с покупка на луксозна лимузина от горния сегмент на средния клас спестявате пари, но въпреки всичко това е един от относително изгодните варианти да се возите в подобен разкош. По този показател най-отпред

излиза

Audi A6 2.0T, което ще ви струва само 32 900 евро, срещу които получавате новия двулитров четирицилиндров двигател на инголщатдци, оборудван с турбокомпресор.

Осигуряваната от него мощност е 170 к.с., но пък ще трябва да се примирите с ръчното превключване на скоростите. Иначе петметровият “кораб” предлага освен всичко друго и изключително атрактивен дизайн и относително приличен списък със серийно предлагани екстри, между които и телевизор с плосък монитор. Ако обаче сте почитател не само на баварска бира и баварски наденички, а и на баварски четириколесни, то тогава закономерно изборът ви ще се спре на BMW 523i. Имайте предвид обаче, че при него удоволствието започва едва когато се разделите с 36 700 евро. Срещу тях мюнхенчани ви даряват с лимузина, оборудвана с 2.5-литров шестцилиндров редови агрегат с мощност 177 к.с. С типичното за швабите от Щутгарт превъзходство пък Mercedes Benz E 200K ще иска да ви набута с цели 37 000 евро, като срещу това ви се предлагат 163 к.с. и механичен компресор. Що се отнася до необходимото оборудване със съвременни технологии на борда и трите конкурента покриват абсолютния минимум в този клас и гарантират на собственика климатик, CD/радио, фарове за мъгла, антиблокиращи и стабилизиращи системи.

По отношение на интериора и пространството в него Audi се справя отлично, създавайки усещане за простор, съответстващ на този в градината на уютна и стилна бирария. От своя страна BMW и Mercedes също не се справят зле, но все пак пасажерите отзад там биха се чувствали малко по-притеснени, отколкото тези в Audi. Що се отнася до големината на товарния отсек и трите автомобила покриват най-добрите стандарти и едва ли би могло да се излъчи абсолютен фаворит. При положение обаче, че се погледне подредбата в салона и функционалността на управление, то там безспорен победител е Mercedes-Benz E-Klasse 200K. Практичното разположение на приборите за навигация и изключителното улеснения достъп до салона се харесват доста на повечето клиенти. При BMW пък повече залагат на шикозната изработка и стилното излъчване, отколкото на максималната функционалност, но традиционните привърженици на баварската марка почти винаги са се вълнували преди всичко от първото. По отношение на

возията

трите германски возила проявяват коренно различни качества. Mercedes-Benz E-Klasse 200K, например, впечатлява с меката си и комфортна возия. Без да е налице пневматично окачване, а най-обикновени амортисьори, няма начин да усетите пътните неравности. В това отношение никой от конкурентите не се справя толкова добре.

Кормилното управление реагира уверено при спокойно шофиране, но в никакъв случай не е предназначено за особено динамично каране. Ако си падате по последното и се намирате зад волана на Mercedes-Benz E-Klasse 200K, съществува вероятността да се изнервите, тъй като не при всяка ситуация возилото ще се подчини веднага на вашата команда. Всъщност тази вялост като че ли се отчита и от двигателя, който се държи по същия начин. Допингът от механичния компресор явно се оказва недостатъчен за по-екстремни изживявания на пътя.

Баварският конкурент още в началните метри подсказва на своя собственик, че преди всичко управлява солидна и луксозна лимузина. Ускорението няма да ви залепи за седалката, но ако проявите само малко търпение, то ще бъде щедро възнаградено. С покачването на оборотите спортните гени, заложени в редовия шестцилиндров агрегат се пробуждат и в крайна сметка страстта ви към динамичното и предизвикателно шофиране ще бъде напълно задоволена. Окачването е в пълен унисон с работата на двигателя, което също внушава усещане за сигурност и приятни емоции на пътя. Единствено малко преждевременното включване на стабилизиращата програма (ESP) в завои ви лишава от чистото усещане при лекото поднасяне на задницата...

Audi A6 2.0T като че ли може да ви зарадва най-много, що се отнася до скорости и динамика като цяло. Твърдото окачване, което иначе предполага усещането на пътните неравности, в този случай се доказва на сто процента. Колата реагира уверено при всяка спонтанна маневра и при високи скорости. Двигателят пък с охота предоставя всичките си резерви, при това в рамките на няколко секунди. А това в съчетание с факта, че е и цената му е по-ниска в сравнение с конкурентите му, наистина го превръща в доста атрактивно предложение. За да заложите на Mercedes-Benz пък просто трябва да сте клиент, който наистина желае спокойствие и комфорт. При положение обаче, че определено търсите погледите на околните не би било лишено от логика да се насочите и към най-близкия дилърски център на BMW...







Източник: Вестник "Авто Пазар"
   Бензин, а не кръв! Карбуратор, а не сърце! Машина, а не човек!



Сподели темата


Етикети:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2018 Powered by Simple Machines Forum