Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Германско злато.  (Прочетена 787 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

01 Декември, 2010, 13:00:03
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 503
  • Местонахождение: Бургас Варна
  • Пол: Мъж
  • Skype: the.victory
  • Репутация: 0



Компанията Mercedes предостави на 100 внимателно подбрани клиенти възможността да си купят най-скъпия, но и най-истинския билет за състезателните серии DTM. Срещу колосалната си базова цена от 236 060 евро обаче тези 100 билета предлагат на щастливите си притежатели нещо, което нищо друго не може да им даде - шанса да притежават частица от този легендарен автомобилен шампионат. При това въпросният шанс има още един крайно примамлив коз - лиценз за движение по нормалните пътища.

Достатъчно аргументи, за да се окаже, че още преди да е произведена, серията от стоте екземпляра на CLK DTM AMG е вече разпродадена.

Иначе автомобилът определено разполага с потенциал да ви впечатли. Под предния капак се намира

звярът

който придава основна част от неповторимия нрав на автомобила. Задвижващият агрегат е познат в своя принцип от редица модели на AMG, както и от самия SLR McLaren. В случая той е получил още по-голяма доза “допинг” и разполага с неподлежащите на коментар или описание 582 к. с. при 6100 об/мин и 800 Нм при 2800 об/мин. За да се постигнат тези потресаващи показатели и подобаващите почти свръхестествено бързи реакции на двигателя при подаване на газ, са извършени многобройни сериозни промени и “фини настройки” от корифеите на AMG. Например максималното надналягане, произвеждано от механичния компресор, е увеличено до 0,85 бара, изпускателната система е нова, направени са и много други промени в “хардуера” на двигателя. Задвижването е на задните колела през 5-степенна автоматична трансмисия, което може би било изненада за ценителите на суперспортни автомобили, но не и за тези, които добре познават маниерите на Mercedes. Като че ли чрез SLR McLaren тази марка веднъж завинаги доказа на какво е способна една перфектно настроена автоматична трансмисия дори в най-расовия спортист, така че въпросът дали решението такава предавателна кутия да се използва в случая с CLK е правилно, май става излишен!

Предавките могат да се сменят и с бутони, разположени от задната страна на волана, като конструкторите обещават бързина на смяната им, сравнима с най- съвършените секвенциални трансмисии. От място до 100 км/ч автомобилът се

изстрелва

за 4,0 сек, до 200 км/ч са необходими 12,2 сек, а до 300 км/ч - около половин минута. Максималната скорост е 320 км/ч, като, разбира се, тя не е ограничена на тази стойност поради достигане на пределите на възможностите на автомобила, а поради намесата на електрониката. Ако електронното ограничение на скоростта не беше в наличност, постижение, надвишаващо 330 км/ч, не би било никаква изненада.

Създаденото специално за модела окачване разполага с резерви, които трудно биха могли да бъдат изчерпани и от най-амбицирания шофьор на най-екстремната писта. Управлението пък е сред най-директните, създавани някога за шосеен автомобил.

Станислав Гавазов



Източник: Вестник "Авто Пазар"
   Бензин, а не кръв! Карбуратор, а не сърце! Машина, а не човек!



Сподели темата


Етикети:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2018 Powered by Simple Machines Forum