Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Малкото чудо.  (Прочетена 2380 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

01 Декември, 2010, 02:57:38
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 497
  • Местонахождение: Бургас Варна
  • Пол: Мъж
  • Skype: the.victory
  • Репутация: 0
  • Автомобил: W124 200E





Когато преди близо три години почитателите на свръхлуксозните лимузини имаха възможност да зърнат отблизо голямото чудо на германската автомобилна индустрия, наречено Maybach, повечето от тях побързаха да заключат, че изключителният пазарен триумф на шедьовъра е в кърпа вързан. До ден днешен обаче Daimler Chrysler е реализирал около 1 100 екземпляра от претенциозното четириколесно и въпреки че няма причини за особено недоволство, тъй като конкуренцията е далеч назад в таблицата по брой на реализираните продажби, фирменият мениджмънт през зъби съобщава, че все пак са се надявали на по-голямо търсене от страна на клиентите. За сметка на това пък продажбите в по-ниския сегмент, там където S-Klasse от години се е настанила изключително уютно, не спират да бележат растеж. И понеже едновременно с нарастващия брой на продадените возила, значително нарастват и апетитите и претенциите на потребителите явно от Daimler Chrysler са решили да направят истински подарък на най-ревностните си привърженици. Изненадата пък е самата нова S-Klasse, която ще се появи в дилърските центрове през септември тази година, а специалистите единодушно я признаха за “малкото чудо” на концерна, тъй като лимузината представлява почти пълна реплика на по-луксозния си и колоритен събрат - Maybach. При новата

S-Klasse

първото, което прави впечатление е това, че искането на купувачите за много по-тузарско излъчване на притежавания от тях автомобил е удовлетворен изцяло.Няма как да останат незабелязани драстичните промени в задната част на гиганта, много по-стилната и агресивна радиаторна решетка, както и масивния капак на двигателя, който недвусмислено подсказва, че под него се намира истинска хала, която не се плаши от предизвикателствата на пътя. Масивните изпъкнали дъги на калниците пък допълнително подсилват усещането за уникалност и безкомпромисност.Габаритите също работят изцяло в положителна насока за утвърждаването на още по-солиден имидж на новата S-Klasse. Предвиждат се два варианта на автомобила - с къса и дълга база, при които дължината е съответно 5 080 мм и 5 210 мм. Съотнесено към предшественика, увеличението е със 33 (43) мм. Широчината и височината при новака също са нараснали.

При интериора са спазени всички изисквания за лукс, комфорт и свободно пространство при автомобил от такъв клас. Веднага правят впечатление и мултифункционалният волан и Comand-Controller-а, разположен в ниската част на средната конзола и доста наподобяващ системата i-Drive на BMW. Благодарение на новата напредничава система водачът разполага с възможността за секунди да влиза в отделните менюта и подменюта на компютърната система и да задава параметри за управлението на четириколесното. Иначе за

задвижването

на S-Klasse също ще се грижат отличници. На разположение на клиентите ще бъдат от четири до шест агрегата - три, от които се разработват специално като оборудване за модела. Топверсията на модела ще бъде предлагана с V-образен дванадесетцилиндров мотор, като осигуряваната от него мощност е 517 к.с.

Пиковата стойност на въртящия момент е 830 Нм. С подобна екипировка S-Klasse се катапултира от 0 до 100 км/ч за впечатляващите 4.9 секунди. Стрелката на скоростомера спира триумфалното си шествие нагоре едва при 250 км/ч и то само, защото електронното ограничение не предполага двигателят да разкрие целия си зашеметяващ потенциал.

Поредната германска гордост се отличава и с изключително богато базово оборудване. Така например серийно S-Klasse ще се предлага с изцяло ново адаптивно окачване, доусъвършенствана система Active Body Control, както и напълно нова електронна адаптивна спирачна система.

Станислав Гавазов



Източник: Вестник "Авто Пазар"
   Бензин, а не кръв! Карбуратор, а не сърце! Машина, а не човек!



Сподели темата


Етикети:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2024 Powered by Simple Machines Forum