Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Много – на душманите.  (Прочетена 755 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

01 Декември, 2010, 02:50:18
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 505
  • Местонахождение: Бургас Варна
  • Пол: Мъж
  • Skype: the.victory
  • Репутация: 0





Дебютът на Mercedes-Benz SLR McLaren по-миналата година лиши от здрав сън всеки човек с поне частичен интерес към автомобилите по цял свят. Въпрос на време бе феноменалната германско-британска играчка за богоизбрани да попадне в ръчичките на варварите от Ботроп, за които мощността никога не е достатъчна, а скоростта винаги подлежи на ревизия.

Немислимото придоби реални очертания на автосалона в Женева тази година, където Brabus представи пред публика своето виждане за работата, която по принцип е трябвало да свършат в McLaren. Спецовете на легендарното тунинг-ателие са останали верни на себе си и отново са намерили начин да претворят във форми и съдържание кредото си "Никога не е достатъчно", като са създали специална програма за оптична и моторна оптимизация за най-елитния Mercedes-Benz в момента.

В резултат от намесата им подобрение е настъпило в охладителната система на суперавтомобила. Благодарение на специалните разпределителни валове (като че ли заводските се продават втора употреба на "Цар Симеон"...) и модифицираната ауспухна система максиманлата мощност на върховия щутгартски модел нараства от 626 на 660 к.с. при 6 500 об./мин. За зла беда, гигантските духалки на ауспуха не са сертифицирани от техническите служби за използване по обикновени пътища. Те обаче дават своето за нарастването на максималната скорост на SLR на 340 км/ч, а ускорението от 0 до 100 км/ч вече отнема само 3.6 секунди.

Понеже в Ботроп външността на серийния SLR им се е видяла скучничка, Brabus предлага също така модификации по каросерията, окачването и интериора. За да оптимизират стабилността при високи скорости инженерите и дизайнерите на ателието са разработили нов преден спойлер. Изграденият от въглеродни нишки обтекател не само подобравя снабдяването на двигателя с въздух, а и създава повече натиск върху предната ос. Задният спойлер също е променен, но без амбиции да се оптимизира поведението на автомобила на пътя - функциите му са само естетически.

Ботропският SLR McLaren се кипри в нови многокомпонентни 20-цолови джанти Monoblock VI с шест двойни спици, които моментално привличат вниманието на познавачите. Полираните колела с размер 9.5Jx20 отпред и 11.5Jx20 отзад запълват почти изцяло наличното пространство под калниците. Допълват ги гуми със състезателни характеристики и размер 255/30 ZR 20 отпред и 305/25 ZR 20 отзад. Изборът им се налага не само от естетически съображения. С тях, според спецовете на Brabus, поведението на суперкара на пътя се подобрявало допълнително.

Дали е точно така, надали ще се разбере от широката автомобилна общественост. За сметка на това специално подготвеният диференциал с частична блокировка със сигурност оптимизира стабилността в завой. Благодарение на степента на блокиране от 40%, сцеплението в завой и ускорението достига нови висоти дори в сравнение с уникалния си първообраз.

Ботропци се намесват осезаемо и в салона на SLR McLaren. Поделението на ателието за тапицерии е проектирало и изпълнило уникален интериор за суперкара. За прецизността и вниманието към детайла на съчетанието от черна и червена кожа и алкантара може да се съди от публикуваните снимки. Онова, което не се вижда на тях, е специфичният вафлообразен шев на съшития с кожа под на салона, за който заминават 7.8 километра нишка от най-високо качество. Картинката допълва специално проектираният и изработен за модела волан с приплесната долна страна. В неговите спици са интегрирани бутоните за смяна на предавките. Арматурата е изработена от въглеродни нишки, за да пасва на външността.

Brabus SLR McLaren ще се продава за около 600 000 Евро. В цената е включена доставката със самолет до всяка точка на земното кълбо. Както се казва, много - на душманите...

Димитър Димитров



Източник: Вестник "Авто Пазар"
   Бензин, а не кръв! Карбуратор, а не сърце! Машина, а не човек!



Сподели темата


Tags:
 

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info. Powered by Simple Machines Forum