Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Голямото "Добрутро"  (Прочетена 2567 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

01 Декември, 2010, 02:39:03
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 497
  • Местонахождение: Бургас Варна
  • Пол: Мъж
  • Skype: the.victory
  • Репутация: 0
  • Автомобил: W124 200E





В навечерието на коледно-новогодишните празници е добре да си помечтаем. Автомобилът, който е гост в рубриката ни, е неосъществима мечта за 99.99% от българите. Въпреки това тази разкошна лимузина се продава у нас и трябва да є обърнем подобаващо внимание. Maybach 62 се произвежда изцяло под покровителството на Mercedes-Benz. Новата суперлимузина атакува директно Rollse-Royce и по размери, и по лукс, а по всичко личи, че и по цена. Базовата версия на Maybach 62 с "най-малко" екстри стартира от "сумичката" 891 156 лева. Сами може да се убедите от снимките за какъв лукс става въпрос.

Екстериор и интериор

Дължината на каросерията е 6.16 м. Вътрешното пространство, което е в пряка връзка с размерите, е в категорията двустаен апартамент. В елегантното купе пасажерите могат да се настанят през отварящите се до 90 градуса врати. Седалките могат да се свалят в легнало положение по подобие на местата в бизнес-класата на самолетите. При дългата версия VIP-персоните отзад имат възможност да се отделят от шофьора чрез електрически управляемо разделително стъкло. Много от екстрите, които се предлагат в Maybach се модифицират по желание на клиета. Лайсните отвън по каросерията могат да се позлатят. Кожата по седалките може да е например щраусова! Както отвън по каросерията, така и в купето се предлага възможност за облицовка с полублагородни скъпоценни камъни. Като цяло оборудването се изпълнява изцяло според желанието и настроението на клиента, като граници на въображението не се поставят.

Двигател

Електрониката е изцяло заимствана от S-класата на щутгартци. Всъщност Maybach 62 технически може де се приеме за удължена версия на коронния модел на Mercedes, също както Rollse-Royce Phantom е сходен по двигатели и техника с новата седма серия на BMW. 12-цилиндровото "чудовище"отговаря напълно по размери и мощност на всичко останало в тази кола. Той носи обозначението Typ 12 и е най-впечетляващата машина, поне докато Bentley не изади своя 16-цилиндров агрегат.

При мотора на Maybach цилиндрите са 12, разположени под ъгъл от 60 градуса. Работният обем е 5.5 л, максималната мощност 550 к.с. при 5250 об.мин. Въртящият момент достига чудовищните 900 Nm и то при едва 2300 об./мин. Клапаните на цилиндър са по три. Блокът, картерът и някои други части от двигателя са изработени от алуминий, а уникалната цилиндрова глава е от магнезий.

Разпределителните валове не са регулируеми, но за сметка на това са монтирани по две свещи на цилиндър по подобие на системата Twin-Spark на Alfa Romeo.

Цена

Хората от "Голямото добрутро", очакват неповторим образец, който едновременно да демонстрира престиж и да създава удоволствие. Финансово симпатичните, които са се ориентирали към този модел, едва ли се вълнуват от точната крайна цена. И тъй като Phantom все още не се продава у нас, e трудно да съпоставим Maybach 62 с някоя алтернатива. Но такива, макар и не от сферата на автомобилите определено има.







Източник: Вестник "Авто Пазар"
   Бензин, а не кръв! Карбуратор, а не сърце! Машина, а не човек!



Сподели темата


Етикети:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2024 Powered by Simple Machines Forum