Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: От много глава не боли!  (Прочетена 2558 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

01 Декември, 2010, 02:13:48
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 497
  • Местонахождение: Бургас Варна
  • Пол: Мъж
  • Skype: the.victory
  • Репутация: 0
  • Автомобил: W124 200E





По време на автомобилното изложение в Париж Mercedes-Benz ще зарадва почитателите си с две нови студийни разработки - Vision R и Vision B. От самото название на возилата пък е видно, че става въпрос за дългоочаквания дебют на най-свежите попълнения в моделната гама на щутгарци - R-Klasse и B-Klasse. В

дизайнерско отношение

впечатление прави подчертаната динамика и спорта, които налагат конструкторите при изработването на външността на германските четириколесни. Предницата пък не оставя никакво съмнение за родовата принадлежност на автомобилите, тъй като е издържана изцяло според фирмените канони от последните няколко години.

Съвременните дизелови агрегати (CDI) също се грижат за утвърждаването на имиджа на двата Sports Tourer-а. Иначе Vision R като многофункционален автомобил за свободното време, разработен на базата на новата M-Klasse, ще бъде оборудван с революционен V-образен шестцилиндров турбодизелов двигател, чиято макисмална мощност е 218 к.с. Гарантираната от него тяга е още по-забележителна - 510 Нм, което само по себе си е достатъчен гарант за отлична динамика и много удоволствие на пътя. Въртящият момент се предава и на четирите колела, посредством седемстепенна автоматична скоростна кутия. Разходът на гориво също е повече от приемлив - девет литра нафта на сто километра смесен пробег. Освен при R-Klasse въпросният агрегат ще се предлага като оборудване и за C-Klasse (от пролетта на следващата година), а също така и за модела Viano.

За разлика от по-големия си събрат компактният Sports Tourer (B-Klasse) ще се предлага с четирицилиндров дизелов двигател. Осигуряваната от него мощност е 140 к.с., а пиковата стойност на въртящия момент е 300 Нм. Що се отнася до разхода на гориво то B-Klasse e още по-икономична, като 100 км смесен пробег ще ви набута с едва шест литра дизелово гориво.

Ориентировъчната цена на модела засега е 27 000 евро. Модификациите, въоръжени с бензинови двигатели и с по-малките дизелови агрегати, ще се продават още по изгодно - за около 23 000 евро. По отношение на

габаритите и конфигурацията на местата

в салона, при R-Klasse се залага простора и комфорта. Междуосието от 2 980 мм напълно удовлетворява изискванията за достатъчно свобода на пасажерите във вътрешността, където седалките са конфигурирани във вариант 4+2. Местата за сядане са индивидуални, а усещането, качеството на материалите и стилът на изработка съотвестват на тези от лимузина от най-висок клас. R-Klasse ще се появи в дилърските центрове най-късно през есента на следващата година.

По-малката алтернатива (B-Klasse) пък е изработена на базата на компактния автомобил на щутгарци - A-Klasse и ще се появи на пазара официално през пролетта на 2005. Новакът също е създаден според запазения от Mercedes-Benz патенет Sandwich-Konzept. Това съответно позволява оптимално компактни габарити и пространство в салона съответстващо на седан от средния клас. В гостоприемната вътрешност на B-Klasse комфортно могат да пътуват петима пасажери, а обемът на товарния отсек е повече от внушителен - 525 литра.

Станислав Гавазов



Източник: Вестник "Авто Пазар"
   Бензин, а не кръв! Карбуратор, а не сърце! Машина, а не човек!



Сподели темата


Етикети:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2024 Powered by Simple Machines Forum