Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: В центъра на урагана.  (Прочетена 828 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

01 Декември, 2010, 01:38:37
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 503
  • Местонахождение: Бургас Варна
  • Пол: Мъж
  • Skype: the.victory
  • Репутация: 0







Само преди няколко седмици щутгарският гранд Mercedes-Benz представи поредната си разработка, която със сигурност нажежи страстите не само сред заклетите почитатели на компанията, но здраво опъна нервите и на конкуренцията. Последната за пореден път бе принудена да преглътне с горчивина факта за това, че твърдението за съществуването на два вида автомобили - Mercedes и всички останали, явно остава съвсем актуално и в наши дни. Германците шокираха световната общественост триумфирайки с

новия Mercedes-Benz SL 65 AMG

който засега е на път да спечели титлата за най-мощен сериен роудстър в света. И съвсем не без основание. Четириколесното се задвижва от V-образен агрегат с дванадесет цилиндъра и два турбокомпресора, като осигуряваната от него мощност е 612 к.с. Работният обем на агрегата е 6.0 литра, а за качествата му може би най-категорично свидетелства статистиката - ускорение от 0 до 100 км/ч за перфектните 4.2 секунди. Максималната скорост, която можете да достигнете с германския изстребител е 360 км/ч, но за съжаление европейското законодателство принуждава производителите да монтират електронен ограничител и по този начин Mercedes-Benz SL 65 AMG се “спъва” при достигането на позволените 250 км/ч.

Ако пък сте готов да поспорите, че едва ли германецът е най-мощното возило в този клас, след като открити двуместни автомобили като Porsche GT и Ferrari Enzo разполагат със същата или дори по-голяма мощност (съответно 612 и 660 к.с.), то тогава е по-добре да се замислите, че конските сили се доказват предимно на маса (в комплект със салатка и питие), докато въртящият момент е този, който защитава славата на улицата. А там SL 65 AMG няма конкуренция.

Впечатляващите 1 000 Нм (което е и пикът на въртящия момент) се достигат между 2 000 и 4 000 оборота. Още при 1 000 оборота пък, т.е. почти веднага след стартирането на двигателя и натискането на педала на газта, германското возило предлага на разположение 570 Нм - стойност, която събратът му SL 500 или Porsche Turbo не могат да достигнат дори при максимумът на оборотите. За предаването на въртящия момент се грижи петстепенна автоматична скоростна кутия, асиметричен блокиращ диференциал, като превключването на скоростите може да става и чрез бутоните, разположение на мултифункционалния волан. Предвидена е и опция водачът сам да избира режима на возене, като регулира клиренса и твърдостта на окачването. Сериозно е помислено и за

сигурността

на SL 65 AMG, като основна заслуга за това има спирачната система от изцяло ново поколение. Тя е представена от комбинирано спирачно устройство в комплект с електрохидравлични спирачки с високо налягане. Серийно SL 65 AMG разполага и със система ABC (Active Body Control), което позволява на водача допълнително да редуцира поднасянията и наклонът на автомобила при навлизане в завой с висока скорост.

Продажбите на SL 65 AMG ще стартират през юни тази година, като цената му изцяло съотвества на върховите технологии, които германците са имплантирали в него. Мераклиите за германския ураган ще трябва да се бръкнат с минимум 201 840 евро, което е стартовата цена на атлета, като всяка допълнителна глезотия ще им струва поне хилядарка отгоре.

Станислав Гавазов



Източник: Вестник "Авто Пазар"
   Бензин, а не кръв! Карбуратор, а не сърце! Машина, а не човек!



Сподели темата


Етикети:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2018 Powered by Simple Machines Forum