Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Магията.  (Прочетена 633 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

01 Декември, 2010, 01:31:38
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 503
  • Местонахождение: Бургас Варна
  • Пол: Мъж
  • Skype: the.victory
  • Репутация: 0







Хората, които се интересуват от тунинг на автомобили, може би знаят, че фирмата Carlsson започва от там, където другите или не искат, или не могат. Така че, едва ли е учудващ фактът, че именно тази компания се е заела с щурата идея да създаде ексклузивно спортно купе на базата на

Mercedes-Benz CLK 55 AMG

Дебютът на новия шедьовър на концерна пък се състоя по време на изложението в Есен, Германия, където посетителите имаха възможност да се запознаят с халата отблизо.

Едва ли пък някой би могъл да се съмнява в достойнствата на атлета, който представлява изключително екзотична смес между атрактивен съвременен дизайн и утвърдено вече техническо ноу-хау. За последното свидетелстват и успехите, които постигат от Carlsson при доработването на серийния AMG-двигател на Mercedes-Benz. Новата хала достига мощност от 480 к.с. при 5 800 об./мин., а пиковата стойност на максималния въртящ момент от 650 Нм се достига при 2 800 об./мин. За по-добрите параметри на работа на двигателя Carlsson може би не без значение е и фактът, че новият компресор в преработения двигател работи при налягане 0.69 бара, което е с 0.21 бара по-малко, отколкото при серийния AMG-агрегат. Благодарение на по-доброто “управление” на сгъстения въздух компресорът на Carlsson гарантира 45 процента по-голяма мощност на мотора в сравнение с двигателя на Mercedes-Benz.

Когато си осигурите достъп до писта или свободна магистрала пък разбирате, какво означават статистическите показатели в истинския живот. А Carlsson CLK-RS има с какво да се похвали и при двете. Когато се заговори за цифри, най-голямо впечатление прави числото 310. При точно толкова километра в час стрелката на скоростомера се “заковава” и отказва да върви нагоре.

Електронната система за ограничение на скоростта е сработила и просто ви предпазва от нежелани инциденти на пътя, като възпира неразумните желания на по-темпераментните любители на високите скорости. От 0 до 100 км/ч “стрелата” излита за 4.4 секунди, а по-сложната задача от 0 до 200 се изпълнява за 14.2 сек. Всъщност и спирането не е особено сериозен проблем, тъй като атлетът е оборудван със спирачна система от най-ново поколение, което гарантира “заковаването “ на място при всякакви условия. Когато се заговори за

дизайн и екзотика

тогава Carlsson CLK-RS е изцяло в свои води - независимо дали става дума за екстериора или интериора. Първото, което грабва окото са предните и задните спойлери. Мощните въздухозаборници, които осигуряват приток на свеж въздух към сърцето и спирачките на атлета пък, веднага подсказват, че не е уместно да се “шегувате” с подобен екземпляр на пътя. Изцяло подновеното пневматично окачване завършва изказванията за устойчивост и маневреност.

По този начин освен всичко друго, силно се улеснява и достъпът до салона на возилото. Там пък ще намерите спортни седалки, арматурно табло, което ви грабва веднага, като повечето детайли са изработени от въглеродни влакна или са покрити с хром.

Засега все още не е ясно с колко ще трябва да олекне банквата ви сметка, за да получите възможност да се сдобиете с подобен лукс и спорт на четири колела, но прогнозните цени са за не по-малко от 300 000 евро...

Станислав Гавазов


Източник: Вестник "Авто Пазар"
   Бензин, а не кръв! Карбуратор, а не сърце! Машина, а не човек!



Сподели темата


Tags:
 

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info. Powered by Simple Machines Forum