Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Магията.  (Прочетена 1000 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

01 Декември, 2010, 01:31:38
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 503
  • Местонахождение: Бургас Варна
  • Пол: Мъж
  • Skype: the.victory
  • Репутация: 0
  • Автомобил: W124 200E







Хората, които се интересуват от тунинг на автомобили, може би знаят, че фирмата Carlsson започва от там, където другите или не искат, или не могат. Така че, едва ли е учудващ фактът, че именно тази компания се е заела с щурата идея да създаде ексклузивно спортно купе на базата на

Mercedes-Benz CLK 55 AMG

Дебютът на новия шедьовър на концерна пък се състоя по време на изложението в Есен, Германия, където посетителите имаха възможност да се запознаят с халата отблизо.

Едва ли пък някой би могъл да се съмнява в достойнствата на атлета, който представлява изключително екзотична смес между атрактивен съвременен дизайн и утвърдено вече техническо ноу-хау. За последното свидетелстват и успехите, които постигат от Carlsson при доработването на серийния AMG-двигател на Mercedes-Benz. Новата хала достига мощност от 480 к.с. при 5 800 об./мин., а пиковата стойност на максималния въртящ момент от 650 Нм се достига при 2 800 об./мин. За по-добрите параметри на работа на двигателя Carlsson може би не без значение е и фактът, че новият компресор в преработения двигател работи при налягане 0.69 бара, което е с 0.21 бара по-малко, отколкото при серийния AMG-агрегат. Благодарение на по-доброто “управление” на сгъстения въздух компресорът на Carlsson гарантира 45 процента по-голяма мощност на мотора в сравнение с двигателя на Mercedes-Benz.

Когато си осигурите достъп до писта или свободна магистрала пък разбирате, какво означават статистическите показатели в истинския живот. А Carlsson CLK-RS има с какво да се похвали и при двете. Когато се заговори за цифри, най-голямо впечатление прави числото 310. При точно толкова километра в час стрелката на скоростомера се “заковава” и отказва да върви нагоре.

Електронната система за ограничение на скоростта е сработила и просто ви предпазва от нежелани инциденти на пътя, като възпира неразумните желания на по-темпераментните любители на високите скорости. От 0 до 100 км/ч “стрелата” излита за 4.4 секунди, а по-сложната задача от 0 до 200 се изпълнява за 14.2 сек. Всъщност и спирането не е особено сериозен проблем, тъй като атлетът е оборудван със спирачна система от най-ново поколение, което гарантира “заковаването “ на място при всякакви условия. Когато се заговори за

дизайн и екзотика

тогава Carlsson CLK-RS е изцяло в свои води - независимо дали става дума за екстериора или интериора. Първото, което грабва окото са предните и задните спойлери. Мощните въздухозаборници, които осигуряват приток на свеж въздух към сърцето и спирачките на атлета пък, веднага подсказват, че не е уместно да се “шегувате” с подобен екземпляр на пътя. Изцяло подновеното пневматично окачване завършва изказванията за устойчивост и маневреност.

По този начин освен всичко друго, силно се улеснява и достъпът до салона на возилото. Там пък ще намерите спортни седалки, арматурно табло, което ви грабва веднага, като повечето детайли са изработени от въглеродни влакна или са покрити с хром.

Засега все още не е ясно с колко ще трябва да олекне банквата ви сметка, за да получите възможност да се сдобиете с подобен лукс и спорт на четири колела, но прогнозните цени са за не по-малко от 300 000 евро...

Станислав Гавазов


Източник: Вестник "Авто Пазар"
   Бензин, а не кръв! Карбуратор, а не сърце! Машина, а не човек!



Сподели темата


Етикети:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2019 Powered by Simple Machines Forum