Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Екстремно удоволствие.  (Прочетена 2541 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

01 Декември, 2010, 01:26:05
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 497
  • Местонахождение: Бургас Варна
  • Пол: Мъж
  • Skype: the.victory
  • Репутация: 0
  • Автомобил: W124 200E





Да бъдеш собственик на возило с марка Mercedes-Benz е предизвикателство. Да бъдеш собственик на возилото, което ще ви представим в този материал, е истинско екстремно удоволствие. Kleemann 55 Xtreme е предназначен за най-неустоимите скоростни забавления на пътя.
Самата фирма Kleemann развива дейност в специалната

доработка на возила

с марка Mercedes-Benz. Първият изключително впечатляващ шедьовър на компанията пък е именно моделът 55 Xtreme. Въпреки че екземплярът ползва шаси от SL500 и двигател AMG няма да можете да откриете много общи неща между Kleemann и представителите на щутгартската “порода”. Освен това от уникалния автомобил ще бъдат произведени едва 20 бройки...

Едва ли пък някой би могъл да се съмнява в достойнствата на атлета, който представлява изключително екзотична смес между атрактивен съвременен дизайн и утвърдено вече техническо ноу-хау. За последното свидетелстват и успехите, които постигат от Kleemann при доработването на серийния AMG-двигател на Mercedes-Benz. Новата хала достига мощност от 640 к.с. при 5 800 об./мин., а пиковата стойност на максималния въртящ момент се достига при 5 300 об./мин. За по-добрите параметри на работа на двигателя Kleemann може би не без значение е и фактът, че новият компресор в преработения двигател работи при налягане 0.75 бара, което е с 0.15 бара по-малко, отколкото при серийния AMG-агрегат. Благодарение на по-доброто “управление” на сгъстения въздух компресорът на Kleemann гарантира 35 процента по-голяма мощност на мотора в сравнение с двигателя на Mercedes-Benz.

Когато си осигурите достъп до писта или свободна магистрала пък разбирате, какво означават статистическите показатели в истинския живот. А Kleemann 55 Xtreme има с какво да се похвали и при двете. Когато се заговори за цифри, най-голямо впечатление прави числото 330. При точно толкова километра в час стрелката на скоростомера се “заковава” и отказва да върви нагоре.

Електронната система за ограничение на скоростта е сработила и просто ви предпазва от нежелани инциденти на пътя, като възпира неразумните желания на по-темпераментните любители на високите скорости. Всъщност и спирането не е особено сериозен проблем, тъй като атлетът е оборудван със спирачна система от най-ново поколение, което гарантира “заковаването “ на място при всякакви условия. Когато се заговори за

дизайн и екзотика

тогава Kleemann 55 Xtreme е изцяло в свои води - независимо дали става дума за екстериора или интериора. Първото, което грабва окото са отварящите се нагоре врати. Механизмът на последните е изцяло автоматичен, което позволява отварянето им само с едно натискане на дистанционното управление или на копчето, разположено на арматурното табло. Освен, че са много по-ефектни от конвенционалните автомобилни врати, тези при Kleemann 55 Xtreme са и много по-практични - изискват едва 60 см радиус на отваряне срещу 110 см за познатите в масовия случай.
По този начин освен всичко друго, силно се улеснява и достъпът до салона на возилото. Там пък ще намерите спортни седалки, арматурно табло, което ви грабва веднага, като повечето детайли са изработени от въглеродни влакна или са покрити с хром.

Засега все още не е ясно с колко ще трябва да олекне банквата ви сметка, за да получите възможност да се сдобиете с подобен лукс и спорт на четири колела, но прогнозните цени са за не по-малко от 250 000 евро...

Станислав Гавазов


Източник: Вестник "Авто Пазар"
   Бензин, а не кръв! Карбуратор, а не сърце! Машина, а не човек!



Сподели темата


Етикети:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2024 Powered by Simple Machines Forum