Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Звездни новости.  (Прочетена 2509 пъти)

0 Потребители и 2 Гости преглежда(т) тази тема.

01 Декември, 2010, 00:19:28
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 497
  • Местонахождение: Бургас Варна
  • Пол: Мъж
  • Skype: the.victory
  • Репутация: 0
  • Автомобил: W124 200E



Башшефът каза тежката си дума. Най-големият в концерна Daimler-Chrysler Юрген Шремп оповести на специална пресконференция пред журналисти, че през следващите три и половина години марката Mercedes Benz ще попълни моделната си гама с още тринадесет автомобила. Причината за тази мащабна атака във всички класове е, че щутгартци явно се целят в първото място по продажби на автомобили в Германия. Всъщност според статистиката за миналата година Mercedes отстъпва само на VW и изпреварва Opel.

Истината е, че дори сега разнообразието в предлаганите возила е впечатляващо. Mercedes предлага на клиентите си автомобили с мощност между 41 к.с. (Smart) и 612 к.с. (CL 65 AMG). Щутгартци имат свой представител в почти всеки клас, а до края на 2006 г. и малкото останали празноти ще бъдат попълнени. Още до края на

2003 г.

Mercedes ще изненада своите почитатели и клиенти с редица новости. Системата от филтри на четирицилиндровите филтри ще бъде модифицирана, а догодина същата модификация ще последва и в шестцилиндровия 320 CDI. Още през есента Mercedes ще внедри в серийно производство новата седемстепенна автоматична скоростна кутия. Тя ще се предлага в осемцилиндровите варианти на S-класата и SL, а от догодина и в Е 500. През септември на пазара ще се появи наследникът на V-класата, Viano. Този миниван ще се предлага в две различни междуосия и три варианта за дължина на каросерията между 4.72 и 5.22 м. В зависимост от горепосочените фактори местата в купето са 6 или 9. Дизеловите двигатели ще развиват между 88 и 150 к.с. шестцилиндровите бензинови агрегати ще развиват 190 и 218 к.с. и също като “печките” ще се оборудват с шестстепенна ръчна или петстепенна автоматична скоростна кутия.
През тази есен по улиците или може би по пистите ще потегли и най-бързият представител на Mercedes, SLR. Разработеният от McLaren суперспортен автомобил ще се задвижва от осемцилиндров агрегат с двойно турбо и мощност 560 к.с. благодарение на значитрелно по-ниското си тегло SLR ще надбягва с лекота наскоро дебютиралият Cl 62 AMG с 612 к.с. Този расов спортист ще се предлага за около 360 000 Евро.

2004-та

Mercedes ще започне в съвсем друг стил. Тогава на пазара сред най-компактните возила ще се появи нова модификация на Smart, която е развивана съвместно с Mitsubishi. Тя носи наименованието Forfour и представлява субкомпактен автомобил с дължина 3.75 м и авнгарден дизайн. Двигателчетата ще са три- и четирицилндрови дизелови и бензинови.

CLE

Любителите на открити автомобили също ще намерят нещо за себе си измежду новите модели на Mercedes. Догодина ще се появи новото поколение на малкия роудстър SLK. Прекият конкурент на BMW Z4 е запазил дължината си от 4 м, но е пораснал на ширина и междуосие. Това облагодетелства по-голямото вътрешно пространство. При дебюта на модела той ше се предлага в модификации SLK 230 със 192 к.с. и SLK 320 с 224 к.с. По-късно към тях ще се присъединят и още 2-3 двигателя, а също и осемцилиндрово чудовище, дело на AMG.

Горе-долу в тези рамки откъм мощност и динамика ще се вмести и новият дизайнерски шедьовър с обозначения CLE. Това ще е третият нов модел за 2004-та и представлява купе с четири врати на базата на Е-класата. Вратите на красавеца ще са без рамки на прозорците, а покривът ще е значително по-скосен над задните седалки, отколкото в обикновената Е-класа. От това обаче няма да пострада пространството за главите на пасажерите тъй като седящите места отзад ще се позиционират по-ниско от обикновено.

През

2005 г.

ще станем свидетели на премиерата на най-високотехнологичния Mercedes на всички времена. Новата S-класа ще напомня силно на космически кораб прелитащ ниско над пътя. Тя ще се оборудва с ново поколение въздушно окачване, кормилното управление вече няма да се предава към колелата механично, а чрез електронни импулси. Обсъждат се и идеи за гласови команди на много от процесите по управлението.

През същата година се очаква премиерата на новата А-класа. Този път компактният Mercedes ще се предлага във варианти с две и четири врати, а източници, близки до компанията, твърдят, че може би ще видими и кабриоверсия.
2005-та ще ни разкрие още две загадки от Mercedes. Два високопроходими автомобила ще попълнят моделната гама на щутгартци. Единият, GST, попада в класа на VW Touareg & co., а другият е второто поколение на S-класата. И двата автомобила ще се произвеждат в САЩ, където ще се състои и премиерата им. Двигателите им ще покриват диапазон от мощности между 150 и 400 к.с.

2006-та

ще отбележи един своеобразен край на масираната атака на концерна в толкова много класове. За есента е предвидена премиерата на новата С-класа. Според шефовете на Mercedes тя е изтеглена от пролетта на 2007-ма за декември 2006-та заради неочаквано ускорените темпове, с които напредва конкуренцията.

Светослав НАУМОВ


Източник: Вестник "Авто Пазар"
   Бензин, а не кръв! Карбуратор, а не сърце! Машина, а не човек!



Сподели темата


Етикети:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2024 Powered by Simple Machines Forum