Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: ЗвEздата.  (Прочетена 838 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

01 Декември, 2010, 00:14:21
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 503
  • Местонахождение: Бургас Варна
  • Пол: Мъж
  • Skype: the.victory
  • Репутация: 0





Comand APS, ABS, ESP, ASR, SBCTM, BAS, Assyst plus, Thermatic, - това са само малка част от странните съкращения на сложните системи, изграждащи “Сребърната звезда” на Mercedes. Става дума за новата Е-класа, автомобил характеризиращ се със стил, прецизност на изработката, изключително качество на отделните детайли, перфектна надеждност и не на последно място - висока цена. Но ако искате да се докоснете до звездите, то трябва да се изръсите повечко. Луксозната лимузина е номирина за автомобил на годината и определено има защо. У нас тя се продава доста успешно, като гамата от бензинови и дизелови агрегати е повече от разнообразна, а нивата на оборудване са три - Classic, Elegance и Avantgarde. Само един от двигателите не е “акцизен”, но ние не се спряхме на него. За тема на материала избрахме агрегат от “златната среда”, който според нас е оптималният вариант. Изборът ни падна върху Mercedes-Benz W 211, обозначен с индекс Е 320. Но първо малко предистория.

Все още не са утихнали дебатите относно революционния дизайн на предшественика, появил се на бял свят през 1995 година. “Очиларката”, както я наричат в разговорния език носи моделното обозначение W210 и се задържа на пазара седем години. През тази година прецизните германци дадоха повод за нови спорове, като показаха на автомобилната общественост купето W 211, наследник на моделите W120/W121 (1953-1962), W110 (1961-1968), W114/W115 (1968-1976), W123 (1976-1985), W124 (1985-1995) и W210 (1995-2001). Най-новата Е-класа определено носи голяма част от положителните качества на предшествениците, но в нея са въплътени много от модните течения, което я превръща в стилен, надежден и едновременно с това екстравагантен автомобил.

Екстериор

Характерните четири фара са запазени и тук, но са леко стилизирани. Всъщност новата Е-класа няма никакви съществени отличия от предшественика си по отношение на дизайн. Въпреки това, още от пръв поглед се забелязва, че това действително е новият Mercedes. По-основните различия, като се изключи цялостното излъчване, са задните светлини. Те вече са “качени” и над калника, по-големи са и в основната червена част са вградени две прозрачни ивици. Освен това на страничните огледала за задно виждане са монтирани ефектни, допълнителни мигачи. Като цяло екстериорът е изключително стилен, изчистен от излишни детайли, традиционен, но наред с това осъвременен. Без съмнение ще установите, че пред Вас се намира истински расов автомобил.

Интериор

Въпреки че за последното десетилетие автомобилите с трилъчева звезда над радиаторната решетка постепенно измениха изцяло интериора си, чистата порода се усеща осезаемо в салона на новата Е-класа. Наред с това присъства и натрапчивото усещане, че се намирате в автомобил от XXI век. Проблемът е там, че въпреки привидния лукс, качеството на материалите е присъщо за почти всички японски седани. Всичко е удобно, надеждно, даже и оригинално, но липсва познатия за марката шик. Широките кресла са ергономични, като лек недостатък е настройката им във височина. Липсата на обичайната регулировка е неудачно компенсирана с такава, придвижваща седалката малко нагоре, но едновременно с това и напред. С това минусите по отношение на интериор се изчерпват. Мястото за краката на пасажерите е доста голямо. Уредите на арматурното табло са функционални и информативни. Видимостта напред и назад е отлична. Багажният обем е доста голям, като освен това ниският борд прави товарния отсек изключително функционален. Като се прибави към това и безбройните глезотии, много от тях включени в цената, спокойно може да се твърди, че вътрешното пространство ще Ви предложи идеалния комфорт.

Двигател и ходова част

Подкарате ли новата Е-класа, първото което прави впечатление, е лекият за управление волан. Дори и на място той може да се върти с един пръст. Главна роля за това има перфектният сервоусилител. Динамиката на трилитровия агрегат е потресаваща. 7.7 секунди от 0 до 100 - много ли са или малко? Ако говорим за спортно купе, показателите не биха ни впечатлили, но тук става дума за луксозен, масивен седан и сухата статистика е показателна за перфектната динамика. Освен това когато натиснете до край педала на газта няма да усетите резкия старт, който сте очаквали. Автомобилът ще потегли плавно, но без да разберете ще мине отметката 100. За возията едва ли е нужно да говорим. Като всеки Mercedes и новата Е-класа притежава окачване, на което завиждат всички, управляващи автомобили без трилъчева звезда на капака. Интересно е, че новият агрегат е доста икономичен в сравнение с предшественика. Сега разходът на гориво е не по-различен от този на алтернативите, като е снижен с почти литър на сто километра. Електронните устройства пък са навсякъде. Те контролират всички системи и имат основна заслуга за превръщането на автомобила в звезда.

Цена

Тя естествено е доста висока, но новият Mercedes винаги е бил и ще бъде нещо повече от обикновен автомобил. “Звездата” е символ на благополучие и стил на живот. Освен това е приятно да платиш повече за истинско качество, за надежден автомобил, за лукс и оптимален комфорт. Някои плащат и само за престиж, но качат ли се в новата Е-класа определено се озовават на звезда, намираща се на седмото небе.

Радослав Славчев


Източник: Вестник "Авто Пазар"
   Бензин, а не кръв! Карбуратор, а не сърце! Машина, а не човек!



Сподели темата


Tags:
 

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info. Powered by Simple Machines Forum