Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: 2005 - годината на Mercedes?  (Прочетена 645 пъти)

0 Потребители и 2 Гости преглежда(т) тази тема.

01 Декември, 2010, 00:05:42
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 503
  • Местонахождение: Бургас Варна
  • Пол: Мъж
  • Skype: the.victory
  • Репутация: 0



Първото поколение A-Klasse донесе твърде много главоболия на специалистите от Щутгарт, които иначе създават най-качествените лимузини в света. При “мъника” обаче прусаците не успяха веднага да налучкат верния път, като първоначално се лутаха между проблемите с качеството, избора на скъпи или по-обикновени материали. Последвалият бърз фейслифт на дребосъка също се оказа преждевременен, а версията с дълга база пък се оказа позакъсняла. В крайна сметка се потвърди правилото, че Mercedes остават по-добрите автомобили и германците успяха да предложат на потребилите на компактни четириколесни това, което те все пак очакват от подобна елитарна марка. Дори нещо повече. Вече можем да ви предложим първите снимки на А-Кlasse - 2005.

Компактният автомобил с емблемата с трите лъча ще се продава в три варианта на каросерията - купе, лимузина и CST (Compact Sport Tourer).

CST ще предлага повече пространство и комфорт

При разработването на прототипите германците заявяват, че ще се съобразяват основно с три изисквания. Постигането на по-голямо междуосие, разширяване на пространството във вътрешността и постигането на още по-голяма практичност в оборудването на интериора. При това щутгарци ще използват вече доказалите качествата си технологични решения, познати от сегашните комби-версии, както дори и от актуалната в момента... М-Klasse. Освен това прусаците обещават, че при новата А-Klasse CST със сигурност отново ще се използва удачният San­dwich­koncept, който позволява “извисяването” на пътниците в дребния Mer­cedes с почти двадесет сантиметра над останалите участници в движението. Явно конструкторите са отчели грешката при актуалната сега версия на модела, където иначе доста разумната концепция е намерила само частично приложение.

При двигателите естествено има голямо разнообразие

Новото е, че всички бензинови агрегати, предвидени като опция за оборудване на новака, ще разполагат със система за директно впръскване на горивото. Четирицилиндровите мотори ще осигуряват мощност от 90 до 184 конски сили. В момента се разработва и нов двулитров двигател с турбокомпресор, който ще осигурява по предварителни данни между 220 и 250 конски сили.

Естествено щутгарци не са забравили в никакъв случай и хората, обичащи мириса на нафта. За тях в моделната гама на двигателите са предвидени три агрегата с работен обем, съответно 1.5, 1.7 и 2.0 литра. Дизеларките предлагат мощност 90, 109 и 136 конски сили. Конструкторите предвиждат да призоват на помощ и дизелов агрегат AMG, който ще зарадва бъдещите клиенти на новата A-Klasse с мощност от 250 конски сили.

Между другото през изминалата седмица се появиха и първите снимки на серийното CLK Cabrio, което триумфира като концепт по време на автомобилното изложение в Женева през тази година. Второто поколение кабрио не се разминава съществено в серийното си производство от това, което представляваше като студия. За баровците отново е предвиден твърд сгъваем покрив, който се прибира в багажника за по-малко от половин минута. Цените пък са направо умерени за подобен автомобил. За CLK 200 Compressor ще трябва да се бръкнете само 40 000 евро, а най-наточената версия - CLK 500 Cabriolet ще ви накара да олекнете с доста приличната сума от 65 000 евро. Това, което ще ви изненада много приятно при новото CLK, е фактът, че пасажерите отзад вече ще пътуват наистина доста комфортно, като това важи и за лица над 14 години...

Станислав Гавазов



Източник: Вестник "Авто Пазар"
   Бензин, а не кръв! Карбуратор, а не сърце! Машина, а не човек!



Сподели темата


Tags:
 

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info. Powered by Simple Machines Forum