Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Седмият кръг на Ада.  (Прочетена 895 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

30 Ноември, 2010, 23:58:36
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 503
  • Местонахождение: Бургас Варна
  • Пол: Мъж
  • Skype: the.victory
  • Репутация: 0



По-любознателните читатели най-вероятно поне веднъж (вероятно и за последен път) са чели някаква тротоарна литература за живота в отвъдното. Ако сте примерен човек, лишен от пороци и с порядъчна работа, значи няма от какво да се притеснявате - мястото ви в Рая е осигурено, при това без виза. При положение обаче, че нищо земно не ви е чуждо, особено жената и колата на ближния ви, пригответе се да се пържите и то не къде да е, а направо в Седмия кръг на Ада. Лошите обезателно отиват там. И за да имате известна подготовка, какво ще ви очаква на това място, този път ви предлагаме да се запознаете с един от “мъчителите”, дошли направо от там.

Mercedes CLK-GTR Roadster отчита най-добрите постижения при спортните автомобили

Майсторите от Щутгарт неведнъж са доказвали възможностите си при конструирането на качествени возила на четири колела. Когато пък поредната им гордост е истински демон, събрал в себе си неистовата мощ на 612 коня, значи не трябва да се съмнявате в суперекстремните изживявания на пътя. Цената, срещу която можете да се сдобиете с него също е повече от впечатляваща. Определено може да се счита, че автомобил за над 1 млн. щатски долара ще бъде най-скъпото прегрешение в живота ви.

Двуместният роудстър е с дължина 4.86 метра, широчина 1.96 метра и височина 1.10. Това на практика означава, че комфортът и удобството във вътрешността са гарантирани в максимална степен. Междуосието също е впечатляващо - 2.68 метра. След като се разположите на удобните кожени седалки вече сте напълно убедени, че парите са стрували. Ергономичността е отлична, а един поглед към елегантното арматурно табло е достатъчен да се влюбите в своята нова придобивка. Хромираният скоростен лост и функционалната подредба на уредите ви подстрекават незабавно да се впуснете в луда надпревара с германския демон.

Двигателят предлага неограничени възможности

Огромното V-образно сърце на атлета би задоволило вкуса и на най-претенциозните клиенти. Средноразположеният агрегат на CLK-GTR Roadster е с дванадесет цилиндъра. Германците освен това са го напомпали яко, превръщайки го в истински бензинов хищник. С работен обем 6900 кубически сантиметра прусакът не познава икономиите. В резултат на този факт пък получавате безпощадна хала с мощност 612 конски сили при 6800 об./мин. Максималната скорост е електронно ограничена на 330 км/ч, но както и сами можете да предположите, има потенцила за поне още стотина отгоре. Шестстепенната секвенциална скоростна кутия също е издържана в стила на спортните усещания. За добрата динамика и приливите на адреналин спомага и спортното окачване. Въртящият момент се предава на задните колела. Последният пък спокойно може да послужи за задвижването и на верижна машина за нуждите на армията. При всички случаи 775 Нм при 5250 об./мин. биха се отразили благотворно на всяко превозно средство...

Ускорението също е на висота. При тегло от 1410 килограма, което не нарежда CLK-GTR Roadster сред най-леките автомобили от този клас, малката задачка от 0 до 100 км/ч се изпълнява от спортиста за шеметните 3.6 секунди. От 0 до 200 км/ч пък германецът се “бави” точно 9.7 секунди.

За сигурността на водача и спътника му се грижи антиблокиращата система (ABS), както и надежно изработената каросерия от въглеродни нишки. Ако търсите обаче други от съвременните технологии за безопасност ще си останете с търсенето. Но пък и кой очаква от един спортен хищник да се грижи за стопанина си...

Станислав Гавазов



Източник: Вестник "Авто Пазар"
   Бензин, а не кръв! Карбуратор, а не сърце! Машина, а не човек!



Сподели темата


Етикети:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2018 Powered by Simple Machines Forum