Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Аве, Цезаре!  (Прочетена 566 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

30 Ноември, 2010, 23:56:12
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 505
  • Местонахождение: Бургас Варна
  • Пол: Мъж
  • Skype: the.victory
  • Репутация: 0



С подобен възглас древните римляни са поздравявали славния владетел на най-могъщата империя в древността. С него гражданите на Рим са засвидетелствали почитта и уважението си към човека, който не спира да се грижи за процъфтяването на държавата. Ако днес автомобилите можеха да си разменят подобни “любезности”, то един от тях безспорно заслужава да бъде посрещан с поздрава “Аве, Цезаре!”, и това е Mercedes SL. Когато над него пък се потрудят допълнително специалистите от Brabus GmbH, които винаги с лекота са откривили детайлите в серийните автомобили, които не се нравят на една част от купувачите, тогава резултатите наистина са изключителни. Последната нова рожба на студиото занимаващо се с тунинг на возилата с марка Mercedes се нарича Brabus SL V8 6.1.

“Черният барон” е създаден на базата на новия Mercedes SL

Тунингованият автомобил представлява перфектен пример за това как могат да се съхранят най-добрите концепции от Mercedes, като бъдат обогатени с някои екстри, които биха превърнали серийното производство в акция на разточителност.

Brabus SL използва стандартния двигател, монтиран на серийния SL 500, при когото работният обем е 5.0-литра, а мощността е 306 конски сили. На специалистите в Brabus обаче това им се вижда твърде скромно. Затова те решават да понатоварят сърцето на черната хала, за да изстискат повечко кончета. Така инженерите получават работен обем от 6034 куб. см... За да стигнат до този резултат германците обявяват истинска “война” на двигателя. Както новото поколение V12, така и моделният ред двигатели V8 e с по три клапана на цилиндър и се отличава с доста тънки стени на алуминиевите блокове. Това принуждава специалистите от Brabus да се борят за всеки микрон, който могат да откраднат от базовия блок, за да увеличат работния обем на цилиндрите. Битката завършва в полза на техниците, благодарение на което, по своята мощност Brabus SL може да се сравнява с най-ярките представители от клана на суперкаровете. Мощността при тевтонеца е 426 к.с., а максималният въртящ момент е 621 Нм, което се отнася към осреднените резултати за моделите на италианските шампиони от Ferrari. Без да се съобразява с теглото си от 1900 кг, черният барон се изстрелва от 0 до 100 км/ч за 5.1 секунди. Ненавижданият от всички тунинговащи компании ограничител на скоростта е премахнат и вместо 250 км/ч, максималната скорост при Brabus-a е вече 300 км/ч. Конструкторите твърдят обаче, че за двигателя няма да бъде проблем да поддържа скорост и от 330 км/ч. Задният мост също е изключително надежден и стабилен, което предполага без проблем да издържи на екстремната скорост. Нужно е единствено пренастройване на блока за управление на трансмисията.


Основно изменено е и окачването

Това се оказва следващата решителна крачка по пътя на трансформацията на стандартния SL в истински расов суперкар. При базовата версия на въоръжение е свръхмодерното окачване АВС, което представлява съчетание на хидропневматични елементи с пружини. Последните са заменени със специални пружини - разработка на фирмата Sachs. Електрониката на пневматичното окачване е пренастроена с оглед на нарастналите динамични усилия. Клиренсът се намалява с 20 мм.

Значителни промени настъпват в интериора и екстериора на возилото, което обаче единствено може да зарадва клиентите. Основните характеристики са - още по-заоблени форми и подчертано агресивно излъчване.

Станислав Гавазов









Източник: Вестник "Авто Пазар"
   Бензин, а не кръв! Карбуратор, а не сърце! Машина, а не човек!



Сподели темата


Tags:
 

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info. Powered by Simple Machines Forum