Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Нека С-илата бъде с Вас.  (Прочетена 863 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

30 Ноември, 2010, 23:51:15
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 503
  • Местонахождение: Бургас Варна
  • Пол: Мъж
  • Skype: the.victory
  • Репутация: 0





Известното джедайско по­желание гласи: “Нека силата бъде с Вас”. Ако слезем на Земята и трябва да трансформираме това мъд­ро послание, като го пречупим през призмата на жизнено необходимите ни автомобили, ще достигнем до извода, че една от най-големите сили се нарича Mercedes. И ако искате тя да е с Вас, можете да изберете алтернативата на Щутгартския завод, наречена C-klasse.
За тема на този материал сме избрали модификацията С 180 Classic. Версията е с най-малкия двигател и въпреки това новата щутгартска лимузина е по-спортна, по-динамична и по-рационална от пред­шествениците си.

В начато на 50-те години на ХХ век компанията Mercedes се отказва от производство на малки автомобили. Това продължава до 80-те, когато се ражда моделът 190, наречен впоследтвие Baby-Benz. Негов наследник е първата C-класа, а следващия приемник е новият Mercedes С. Днес обаче бебето е значително пораснало и съвсем не е най-малкото в щутгартското семейство. Може спокойно да се каже, че С-класата е в “златната среда”. Под нея са моделите Smart и A-klasse, а над нея в сегментното подреждане са Е и S - класите. Преките конкуренти на лимузината с модификация C също са “германци”. Но ако застанат до нея алтернативите VW Passat, Audi A4 и BMW 3 ще стане ясно, че “трилъчевата звезда” ги превъзхожда в доста отношения. И за да не бъдем голословни ще ви запознаем по-отблизо с най-съществените характеристики на новата C-класа.

Дизайн

Първото, което се вижда погледнете ли С-класата е явната прилика с флагмана от Щутгарт S. И въпреки това сходство моделът с индекс С има ярко изразени индивидуални черти особено в предната си част. Плавното преливане на двата фара един в друг е съчетано с ниската линия на капака, като по този начин явно се вижда перфектната аеродинамика на купето. Новите стилни елементи, присъщи на моделите с марка Mer­cedes присъс­тват и тук. Освен някои от характерните черти на S-класата се виждат и елементи от моделите CL и SLK. Всички те, събрани на едно място, придават на новата С-класа забележителен външен вид. Основната новост обаче си остават т. нар. сдвоени фарове, които правят съвършено нов стил на лимузината. Интересен е и фактът, че коефициентът на въздушно съпротивление (Сх) е 0.26 и силата действаща на предната и задната ос е намалена на 57 %. Не е тайна че пре­въз­ходната аеродинамика е в основата на отличните параметри: устойчивост, управляемост и не на последно място - динамика на автомобила.

Интерииор

Седнете ли зад волана на C-класата, ще се видите в чудо от многобройните опции, които Ви се предлагат. Единственото познато нещо от предишните модели е непреходната трилъчева звезда в центъра на кормилото. Централната конзола и целия преден панел на арматурното табло са изменени до неузнаваемост, като всичко тово е в полза на ергономичността. Екстрите ще изненадат и най-песимистично настроените. Например ако пожелаете да слезете от автомобила, кормилото услужливо се повдига нагоре, за да видите нивото на масло в двигателя не е нужно да отваряте капака, а просто изисквате информацията от борд-компютъра.

Климатроникът, монтиран в С-класата е способен да анализира влажността на въздуха, да определи наличието на замърсен въздух в салона и след това да създаде идеалните условия за пътуване на водача и пасажерите. Ако въз­духът отвън е силно замърсен, климатроникът автоматично ще превключи на режим рециркулация и вашето здраве ще бъде запазено. Управлението на аудиосистемата и вградения телефон с гласови команди не е фантазия, а реалност за водача на Mercedes C-klasse. Седалките са удобни, а пространството в салона е предостатъчно. Багажният отсек е увеличен (в сравнение с първата C-класа) с 55 литра и предлага доста място за багаж.

Двигател и окачване

Известно е, че в добрия автомобил главна роля играе моторът. При Mercedes C-klasse изборът на агрегат е впечатляващ. Предлагат се общо седем двигателя - четири бензинови и три дизелови. Ние сме избрали най-малкия, определящ и моделния номер на автомобила - C 180. Този агрегат е двулитров, с мощност 129 к.с. и ускорява колата до 100 кмилометра за 11 секунди. Запалителните свещи на се сменят на 100 000 километра, моторът е изключително безшумен, а стартовите характеристики в студено време са безпогрешни. Двигателят предлага отлична динамика и усещане за мощ.

Още един от важните елементи за автомобила е окачването. Известно е че при Mercedes то е отработено на 100 %. При С-класата предното окачване е обновено, а независимото задно е същото, както при предшественика. Трябва да сте сигурни, че возията е несравнима. “Силните” коли обаче се нуждаят и от нещо повече от добър външен вид, комфорт и динамика.


Безопасност

Новата звезда на Mer­cedes е снабдена с най-съвременните системи за активна и пасивна безопасност. Хубавото е, че почти всички от тях са включени в базовото оборудване.
Като цяло цената е по-висока от тази на конкурентите, но можете ли да си го позволите, нашият съвет е: Действайте и нека С-илата бъде с Вас, а ако това не ви устройва, си вземете C-класа на старо.

Радослав Славчев



Източник: Вестник "Авто Пазар"
   Бензин, а не кръв! Карбуратор, а не сърце! Машина, а не човек!



Сподели темата


Етикети:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2018 Powered by Simple Machines Forum