Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Октомврийското цунами.  (Прочетена 2527 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

30 Ноември, 2010, 23:47:49
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 497
  • Местонахождение: Бургас Варна
  • Пол: Мъж
  • Skype: the.victory
  • Репутация: 0
  • Автомобил: W124 200E





На всеки две години през октомври “автомобилно цунами” залива японската столица. В продължение на десет дни най-добрите производители от острова и колегите им от останалия свят се впускат в луда надпревара за печелене на имидж и слава. Най-новите разработки на компаниите събират погледите на стотиците хиляди посетители, а специалистите в бранша получават богат материал за дискусии.

От Mercedes не пропуснаха да покажат класа и на това автоизложение

Mercedes F 400 Carving
Амбициозните прусаци рядко правят компромис с традиционното си виждане, че на подобни форуми винаги трябва да очароват феновете си с нещо ново и почти революционно. И този път реакцията им не закъсня, като “щурмовакът” се нарича F 400 Carving, който е истински представител на автомобилите от бъдещето.
Едно от главните преимущества на концепткара е новата революционна система, която увеличава с 20 градуса ъгълът образуван от колелата от външната страна на завоя и самата настилка. Това гарантира няколко пъти по-голяма стабилност и устойчивост на возилото в сравнение с тази, осигурявана от събратята му, които разполагат с традиционна ходова част и конвенционално действие на колелата. Освен това активната система за промяна на ъгъла позволява развитието на съвсем нова концепция за изработването на гуми с асиметричен протектор. В този случай при навлизането в завои външните колела се накланят навън, а вътрешните, чийто гуми са снабдени със специален дъгообразен протектор, спомагат за запазване на сигурната траектория.
Като истинско возило на бъдещето F 400 Carving разполага с изцяло електронно управление, при което няма никакви други механични детайли, познати от конвенционалните превозни средства. Специални сензори улавят движението на волана от водача и го предават на два микрокомпютъра. Те от своя страна управляват електрически задвижваната кормилна кутия.


Източник: Вестник "Авто Пазар"

   Бензин, а не кръв! Карбуратор, а не сърце! Машина, а не човек!



Сподели темата


Етикети:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2024 Powered by Simple Machines Forum