Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Сребърната стрела се качи на покрива.  (Прочетена 743 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

30 Ноември, 2010, 23:45:31
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 503
  • Местонахождение: Бургас Варна
  • Пол: Мъж
  • Skype: the.victory
  • Репутация: 0



Всеизвестна истина е, че Германия е една от европейските държави, където високите скорости на пътното платно винаги са били на почит. Какво пък би могло да ви гарантира по-истинско екстремно изживяване на пътя от един Mercedes CL Carlsson.

По-любознателните може би ще се заинтересуват от продължението в наименованието на возилото. За тях е добре да знаят, че Carlsson си остава и до днес една от фирмите, които правят най-успешните тунинги на возилата с марката Mercedes.

Всичко започва през 1989 година, когато германецът Андреас Хартиг и шведският състезател Ингмар Карлсон основават нова компания, чиято цел е тунинговането на автомобили с марката Mer­cedes. Така се ражда и Carlsson Autotechnik GmbH, седалището на която е в иначе непретенциозното немско градче Мерциг. Във фирмата работят не повече от 40 души, а за година през вратите на завода излизат едва около 120 екземпляра. В сила обаче е древната максима, че важно е качеството, а не количеството.

Един от големите успехи на малката компания е моделът CL Carlsson

Возилото е оборудвано с V-образен двигател с работен обем 6.0 литра и осигурява мощност, която е повече от впечатляваща - 405 конски сили. Максималният вър­тящ момент също е в прилични граници - 640 Нм.
Сребърната стрела освен това е оборудвана със свръх­твърдо окачване, при което вместо гумено-синтетични тампони са използвани шарнирни съединения. Диференциалът е с повишено триене и принудително маслено охлаждане.
Тъй като спирачната система е един от основните компоненти при скоростно возило като Mercedes CL Carlsson специалистите от тунинговата фирма залагат на модифицирани от тях вентилирани спирачни дискове отпред и отзад. Освен това те са с увеличен диаметър.

За да повишат допълнително пасивната безопасност при полет със “стрелата” от Carlsson въвеждат нов тип предпазни колани. Те са петточкови и използват предимствата, които осигуряват предпазните колани, познати от болидите при Формула 1.

Шикозният вид на тунингованото возило се завършва от деветнайсетцоловите джанти с пет лъча и емблемата на производителя.

Специалистите от Car­lsson са решили при своя галеник да използват петстепенна автоматична скоростна кутия. Предвид нрава на скоростния автомобила обаче, а и на тези, които ще го управляват, механична трансмисия, като че ли би била по-удачен вариант.

Иначе на пътя возилото реагира перфектно, като запазва в себе си добрите качествата, познати от голямото семейство на Щутгартския концерн, но е добавил и нещичко отгоре.
Двигателят реагира на всяко докосване на педала на газта, а управлението е леко и приятно. Монтираната електронно-стабилизираща система (ЕSP) гарантира за сигурното и стабилно поведение на пътя на скоростното возило. Спирането също не представлява трудност, като за това спомага и присъстващата в окомплектовката антиблокираща система (ABS).
Лошото е само, че в Carlsson се правят едва няколко такива возила.

Станислав Гавазов


Източник: Вестник "Авто Пазар"
   Бензин, а не кръв! Карбуратор, а не сърце! Машина, а не човек!



Сподели темата


Етикети:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2018 Powered by Simple Machines Forum