Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: радиатор с по малък дифузьор ?  (Прочетена 19838 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

27 Ноември, 2010, 22:23:45
Отговор #15
  • Гост

важното е перката да духа ефективно ,а не чак под полите на жените ходещи по тротоара.

За радостта на мъжкото око,около полите на тротоара,не допринаса само дифузьора......там основна роля играят корите,здравите подкалници и др. пластмаси.


27 Ноември, 2010, 22:26:26
Отговор #16
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Ноем. 2010
  • Публикации: 77
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Потребителя е в списъка за наблюдение от модераторитеНаблюдаван
Мда,но дифузьора прави перката средство за охлаждане.

Ако живеехме на чисто място,най добре щеше да е да караме без кори под двигателите,за да може да се отвежда горещия въздух от там.

27 Ноември, 2010, 22:29:20
Отговор #17
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Ноем. 2010
  • Публикации: 43
  • Репутация: 0
 doh doh doh doh doh
Изби рибата,Любо...
Аз ,не знам що,винаги съм си мислил,че тия перки вкарват отвън,през радиатора към мотора струята  thinking
Иначе-ДА,ще имаш достатъчно охладена площ на "малко по-големия"радиатор за да работи нормално двигателя.
 beer
newbielink:http://prikachi.com/images.php?images/999/2698999V.jpg [nonactive]

27 Ноември, 2010, 22:38:39
Отговор #18
  • Гост
Казвам,че площта на радиатора няма значение за дифузьоа,а не че няма значение за охлаждането на самата кола. /много ясно ,че има/
Дали ще е сложен на оригиналния или на по големия радиатор,дифузьора си върши една и съща работа и концентрира една и съща струя.


Това,че е голям/радиатора предполагам/ не значи ,че ще компенсира липсата на дифузьор.
Перката трябва да си духа концентрирано,а не да го разпръсква настрони.

Трябва да се намери начин да се монтира и дифузьорчето.

Перката смуче,бате...не духа.Може да се появи странична вихрушка,но тя не е толкова страшна.
_____________________________

Да...трябва да се сложи дифузьор.....но малък дифузьор на голям радиатор няма да е добре укрепен а и няма нужда от такъв,понеже литрите в резерв ще помогнат при необходимост.

Дифузьора служи за концентриране на струята,за по-добро охлаждане при точно изчислено количество вода,сила на струятра и т.н....
При наличие на по голямо количество охладена вода,няма нужда от допълнителната концентрация на потока хладен въздух.

Защо?

Щото вече имаме достатъчно охладена вода която ни е осигурена от по-голямата вместимост на радиатора.
_________________

Даже мисля че докато не догодиме правилната температура на стрелката,ще варираме и с термостат. ok

27 Ноември, 2010, 22:40:06
Отговор #19
  • Гост

Нещо мойта логика ми казва,че малък дифузьор на голям радиатор не бива  nono


Няма кво да обясняваме biggrinлогиката ти е точна welldone


27 Ноември, 2010, 22:41:59
Отговор #20
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 393
  • Местонахождение: София
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: W124 м-102-230-Е
добре ще си поръчам по големият радиатор и ще го монтираме
.
и ще следиме развитието...
 beer
да шофираш -Мерцедес Бенц-безценно.сравнимо само с екстаз.

27 Ноември, 2010, 22:46:04
Отговор #21
  • Гост
Дилянски,на 140та скоро и протече/наранен/ маркуч....като махнах кората да го сменя и смених......заебах да я сложа за да тествам.

Макар и с дифузьор-оригинален.........от засмукването и рикошета на струята от мотора/нали тя се блъска в челото на мотора/,повдигнах на комшийката...............марутито biggrin

27 Ноември, 2010, 22:50:01
Отговор #22
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Ноем. 2010
  • Публикации: 43
  • Репутация: 0
Любо,ти да не ареса радиатора от Емо от Пз.?Щото той ми се видя,че си има дифузьор... thinking
newbielink:http://prikachi.com/images.php?images/999/2698999V.jpg [nonactive]

27 Ноември, 2010, 22:54:08
Отговор #23
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 393
  • Местонахождение: София
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: W124 м-102-230-Е
Любо,ти да не ареса радиатора от Емо от Пз.?Щото той ми се видя,че си има дифузьор... thinking
да ама дифа го е продал doh
и затова ще нагаждаме моят.....малкия .
марио мълчи ако намери нещо читаво да се обади .......е гледам го че в момента чете темата ама не казва нищо.
 beer
да шофираш -Мерцедес Бенц-безценно.сравнимо само с екстаз.

27 Ноември, 2010, 22:54:45
Отговор #24
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Ноем. 2010
  • Публикации: 77
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Потребителя е в списъка за наблюдение от модераторитеНаблюдаван
Ами ,дали смучи или духа точно тук няма значение,защото ние коментираме дифизьора и неговата функция.

Това ,че радиатора е с по голям обем не значи,че може да се кара без дифузьор.Защо?
Защото по големия обем по трудно се загрява,да!

Но пък като се загрее ,трея тоя обем да се охлади някак,а тогава опираме пак до ефективната работа на перката.
А перката работи ефективно,когато струята на засмукване/духане /няма значение/ e концентрирана.
Тъй ,че колкото и да ти е голям радиатора,ти все някога ще опреш до перката и дифузьора.

Освен това радиатора на Любо едва ли е 2 пъти по голям от стария му,тоест новия е малко по голям от стария просто, защото няма как да се сложи някакъв чувствително по голям.
Можем да спорим до утре така.  biggrin


27 Ноември, 2010, 22:57:01
Отговор #25
  • Гост
.
Аз ,не знам що,винаги съм си мислил,че тия перки вкарват отвън,през радиатора към мотора струята  thinking
 beer

Външните климатичните вкарват....вътрешната в дифузьора,смуче.

27 Ноември, 2010, 22:57:45
Отговор #26
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 393
  • Местонахождение: София
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: W124 м-102-230-Е
Ами ,дали смучи или духа точно тук няма значение,защото ние коментираме дифизьора и неговата функция.

Това ,че радиатора е с по голям обем не значи,че може да се кара без дифузьор.Защо?
Защото по големия обем по трудно се загрява,да!

Но пък като се загрее ,трея тоя обем да се охлади някак,а тогава опираме пак до ефективната работа на перката.
А перката работи ефективно,когато струята на засмукване/духане /няма значение/ e концентрирана.
Тъй ,че колкото и да ти е голям радиатора,ти все някога ще опреш до перката и дифузьора.

Освен това радиатора на Любо едва ли е 2 пъти по голям от стария му,тоест новия е малко по голям от стария просто, защото няма как да се сложи някакъв чувствително по голям.
Можем да спорим до утре така.  biggrin

 welldone
да шофираш -Мерцедес Бенц-безценно.сравнимо само с екстаз.

27 Ноември, 2010, 22:58:05
Отговор #27
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Ноем. 2010
  • Публикации: 43
  • Репутация: 0
Марио ,щом чете и си мълчи значи няма кво да каже.Той е печен и помага.
newbielink:http://prikachi.com/images.php?images/999/2698999V.jpg [nonactive]

27 Ноември, 2010, 22:59:29
Отговор #28
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Ноем. 2010
  • Публикации: 43
  • Репутация: 0
Външните климатичните вкарват....вътрешната в дифузьора,смуче.
Железен... handshake
Да имаше и някоя ,дето гълта... rolling_on_the_floor
Хванал си много точно тънкото в израза"тия перкИ"
« Последна редакция: 27 Ноември, 2010, 23:02:59 от КривиЯ »
newbielink:http://prikachi.com/images.php?images/999/2698999V.jpg [nonactive]

27 Ноември, 2010, 23:04:18
Отговор #29
  • Гост

Тъй ,че колкото и да ти е голям радиатора,ти все някога ще опреш до перката и дифузьора.

Можем да спорим до утре така.  biggrin

Перката си е там! biggrinЗащо я "демонтираш" в дискусията? При малко по голям радиатор,няма да опра до дифузьора

Не споря а се опитвам да те науча.  ok




Сподели темата


Етикети:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2024 Powered by Simple Machines Forum