Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Използване на мощността в необходимия момент  (Прочетена 2790 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

26 Ноември, 2010, 19:53:52
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Ноем. 2010
  • Публикации: 728
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0





Двигателят, разположен отпред и в средата, е позициониран ниско зад предната ос на автомобила. Скоростната кутия с двоен съединител е разположена на задната ос (принцип на водещия мост). Задвижващият вал е разположен между тях. Изработен от карбон, характеризиращ се с изключителна здравина и ниско тегло, той се върти в тръбовидна конструкция за предаване на въртящия момент.

В това се състои тайната на конструкционния подход за постигане на оптимално разпределение на тежестта – 47% на предната и 53% на задната ос. Системата, включваща тръбовидната конструкция за предаване на въртящия момент, двигателя V8 и трансмисията, се характеризира с висока устойчивост на огъване и усукване и образува една стабилна конструкция. Задвижващият вал (дълъг 1.71 метра и тежащ само 4 kg) се върти със скорост, съответстваща на оборотите на двигателя, и пренася въртящия момент (достигащ до 650 Nm) към скоростната кутия. За по-комфортно возене и понижаване на нивото на шума се използва специално разработен торсионен амортисьор, монтиран в тръбовидната конструкция за предаване на въртящия момент, който гаси осцилациите и вибрациите.


Източник: Балкан Стар  welldone
« Последна редакция: 26 Ноември, 2010, 20:19:13 от Mercedes-Benz »
Tell me would you kill to prove you're right?



Сподели темата


Етикети:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2024 Powered by Simple Machines Forum