Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Проблем с 200Е w124, гасне по време на движение...  (Прочетена 21173 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

23 Ноември, 2010, 23:42:57
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 497
  • Местонахождение: Бургас Варна
  • Пол: Мъж
  • Skype: the.victory
  • Репутация: 0
  • Автомобил: W124 200E

Та колата гасне.... когато и е кеф....  doh
Карам е на ГАЗ.... (възможно е и да е от газта...) оправя се след като бутна изпарителя.... (настроя му оборотите...) но за не определено време...
след това пак гасне... Има газ... и си пали нормално....

Като се замисля... слушах музика много време... и много силно... може ли да ми се е изхабил акумулатора... и заради това да гасне ?
Но пък по време на движение... май не би трябвало да го прави...


Дайте идеи и съвети  beer friends kid

Колата е карбуратор !  welldone
« Последна редакция: 01 Декември, 2010, 14:53:39 от Nedko-w124 »
   Бензин, а не кръв! Карбуратор, а не сърце! Машина, а не човек!


23 Ноември, 2010, 23:53:06
Отговор #1
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180
Добре е, да се направи, пълна профилактика на изпарителя, електрическият клапан също да са отвори има един филтър метален, с времето се запушва.
Но изпарителя е добре да се изчисти с корселин и да се видят мембраните в какво състояние са(еластичноста им, от това ти зависи динамиката), както е караш на газ студена, тези мембрани се вдървяват с времето.
Има два клапана, на този изпарител добре е да се сменят.
« Последна редакция: 23 Ноември, 2010, 23:56:57 от @Bogo »
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

23 Ноември, 2010, 23:59:23
Отговор #2
  • Гост
Някаде го писа ти това.Пробвай първо с друга газ.

Като освободиш по инерция,гасне ли,или си гасне по всяко време и на светофар,да речем?

24 Ноември, 2010, 00:10:08
Отговор #3
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 497
  • Местонахождение: Бургас Варна
  • Пол: Мъж
  • Skype: the.victory
  • Репутация: 0
  • Автомобил: W124 200E
Някаде го писа ти това.Пробвай първо с друга газ.

Като освободиш по инерция,гасне ли,или си гасне по всяко време и на светофар,да речем?
Угасна ми по инерция...и на кръстовище...и на светофар... и по прав път... като е на по ниски обороти и се опитва да гасне... и ако не и дам газ... гасне...
   Бензин, а не кръв! Карбуратор, а не сърце! Машина, а не човек!

24 Ноември, 2010, 00:13:24
Отговор #4
  • Гост
Угасна ми по инерция...и на кръстовище...и на светофар... и по прав път... като е на по ниски обороти и се опитва да гасне... и ако не и дам газ... гасне...

Онзи ден имах същият проблем от лоша газ,заредих друга и всчко шеС. kid


24 Ноември, 2010, 00:14:58
Отговор #5
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 497
  • Местонахождение: Бургас Варна
  • Пол: Мъж
  • Skype: the.victory
  • Репутация: 0
  • Автомобил: W124 200E
Онзи ден имах същият проблем от лоша газ,заредих друга и всчко шеС. kid
Сигурен ли си ? Ако е така.... ще е много добре.... газта ми е мешена... и от еко... и от шел... и не знам...
   Бензин, а не кръв! Карбуратор, а не сърце! Машина, а не човек!

24 Ноември, 2010, 00:17:19
Отговор #6
  • Гост
Сигурен ли си ? Ако е така.... ще е много добре.... газта ми е мешена... и от еко... и от шел... и не знам...

Казвам ти моята ситуация.Оправи се.

Но каквото и да е,е дребулия. На бензин имаш ли добри ниски?

24 Ноември, 2010, 00:28:46
Отговор #7
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 497
  • Местонахождение: Бургас Варна
  • Пол: Мъж
  • Skype: the.victory
  • Репутация: 0
  • Автомобил: W124 200E
Казвам ти моята ситуация.Оправи се.

Но каквото и да е,е дребулия. На бензин имаш ли добри ниски?
На бензин е цяло чудо че има някакви обороти... но иначе да.... като е прехвърля на бензин... и е угася... после само да врътна леко ключа и пали... но без газ... ако и дам газ пали с малко зор...
   Бензин, а не кръв! Карбуратор, а не сърце! Машина, а не човек!

24 Ноември, 2010, 00:40:09
Отговор #8
  • Гост
Нормално е при такива къси првключвания да се получи такова колебание.Получават се едни смесици от газови и бензинови пари и затова се замисля от неточната смес.

24 Ноември, 2010, 00:43:55
Отговор #9
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 497
  • Местонахождение: Бургас Варна
  • Пол: Мъж
  • Skype: the.victory
  • Репутация: 0
  • Автомобил: W124 200E
Нормално е при такива къси првключвания да се получи такова колебание.Получават се едни смесици от газови и бензинови пари и затова се замисля от неточната смес.
Като е минавам на бензин... се меши с газ... иначе гасне... явно докато подкачи бензин.. да напълни карбуратора....
А от бензин на газ... щракам копчето на неутрал... и докато не вземе да пригасва....
   Бензин, а не кръв! Карбуратор, а не сърце! Машина, а не човек!


24 Ноември, 2010, 18:18:21
Отговор #10
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 393
  • Местонахождение: София
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: W124 м-102-230-Е
Неде
 beer
и мойта гасне като пътувах до морето 3 пъти ми гасна точно с твойте симптоми.
демек по инерция и т.н.
няма страшно аз веднага позвъних на Васко и той ми каза маркуча дето е от въздушният филтър да го превия на осморка защото при рязко изключване от скорст падат рязко оборотите и гасне от внезапната сдудена струю която влиза в двигателя.
направих го и всичка се оправи.
просто си гледай таблото и ако светнат всичките ламБи си запали колата отново.
нема страшно не се шашкай.
 laf laf laf laf laf
просто като работи на гас изгарянето е с по голямо октаново число и двигателя се затопла повече. и при рязка студена температура оборотите спадат много рязко притока на гас спада и двигателя угасва-.
нищо обезпокойтелно няма мойто моче. просто си следи таблото.
 beer beer beer
да шофираш -Мерцедес Бенц-безценно.сравнимо само с екстаз.

24 Ноември, 2010, 18:32:02
Отговор #11
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 497
  • Местонахождение: Бургас Варна
  • Пол: Мъж
  • Skype: the.victory
  • Репутация: 0
  • Автомобил: W124 200E
Неде
 beer
и мойта гасне като пътувах до морето 3 пъти ми гасна точно с твойте симптоми.
демек по инерция и т.н.
няма страшно аз веднага позвъних на Васко и той ми каза маркуча дето е от въздушният филтър да го превия на осморка защото при рязко изключване от скорст падат рязко оборотите и гасне от внезапната сдудена струю която влиза в двигателя.
направих го и всичка се оправи.
просто си гледай таблото и ако светнат всичките ламБи си запали колата отново.
нема страшно не се шашкай.
 laf laf laf laf laf
просто като работи на гас изгарянето е с по голямо октаново число и двигателя се затопла повече. и при рязка студена температура оборотите спадат много рязко притока на гас спада и двигателя угасва-.
нищо обезпокойтелно няма мойто моче. просто си следи таблото.
 beer beer beer
Е да ама... 2 тона машина като угасне... остава хем без спирачки.. хем без хидравлика.... добре че съм и свикнал вече.....
   Бензин, а не кръв! Карбуратор, а не сърце! Машина, а не човек!

25 Ноември, 2010, 20:30:22
Отговор #12
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 497
  • Местонахождение: Бургас Варна
  • Пол: Мъж
  • Skype: the.victory
  • Репутация: 0
  • Автомобил: W124 200E
 До преди малко се мъчих с нея....  doh Огледах... или по точно опипах дали всички маркучи са си по местата... там за...
Пали лесно... но гасне още по лесно.... с зор е закрепих.... и си работеше добре... аз си подреждах багажника.... колата си загря... подмина 80-те градуса малко... качих се... леко, леко газ... пускам работи... Яко газ... пускам... ХОП... коледна елха... еми сега ? doh ..
Запалих е.... па гасне... по зле от както кат беше студена... викам си изпарителя на студена кола не се бута.... трябва да е загрял двигателя.... бутнах го... играх си... оправи се... Пали си както преди... добри обороти държи.... яко газ.. не гасне... няколко пъти пробвах... не угасна.... добре... но утре студена... дали няма пак да ми прави чалъми ?..... А в движение....   thinking
Не съм сипвал друга газ.... а и утре ще трябва пак да зареда на ШЕЛ...  doh Не ми се мисли ако пак стане така...

Проверих и кабелите... към газовия клапан... едната буксичка беше излязла съвсем малко... едва ли е от това... но е бутнах както трябва да си е...
Проверих и маркуча който е от въздушния филтър... закрепен е където трябва... (където съм го сложил...) Между казанчето за радиатора... и това за течността на чистачките... набутах го колкото може на вътре....

   Бензин, а не кръв! Карбуратор, а не сърце! Машина, а не човек!

01 Декември, 2010, 18:57:28
Отговор #13
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Дек. 2010
  • Публикации: 43
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
колега,при теб проблема със сигурност не е насрещният въздух защото твоят двигател не е със инжектори а е с карбуратор.нормално е когато прехвърляш от газ на бензин да смеси горивата защото газовият клапан по принцип трябва да остане отворен докато бензиновата помпа подкачи бензин и все пак незнам с какъв ел ключ си.по проблема с гасненето причините може да са доста.със какъв испарител си вакумен или с ел клапан.на колко години и километри е твоятиспарител,каква марка е той.

01 Декември, 2010, 19:46:47
Отговор #14
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 497
  • Местонахождение: Бургас Варна
  • Пол: Мъж
  • Skype: the.victory
  • Репутация: 0
  • Автомобил: W124 200E




Това ми е изпарителя.... не му помня марката... мисля че е Lovato но не съм сигурен....
Ел.. или вакумен клапан.... не знам от снимките не се ли разбира ?....

Газовия клапан се затваря на цяло... щом пусна бензина.... за това като е прехвърлям ми се налага да щракам няколко пъти газ-бензин... или да въртя на стартер... докато подкачи помпата и напълни карбуратора...

Преди една година закарах колата при майстор (газаджия)...  Човека се хвана за главата... мембраните бяха много зле... и изпарителя беше много мръсен.... (баща ми кара колата доста време... след което спря да е кара... докато не взех аз книжка...)
Та мембраните бяха на към 150 000 км.. и 8 години... Смени всичко... и разхода ми падна много... и колата вървеше много по добре...

За моя проблем не съм сигурен дали е от изпарителя... или от нещо по колата.... възможно е да е от газта....

Миналата седмица като се прибрах е заредих на лукойл... и не ми правеше проблеми... но по пътя за варна... точно на 1вия светофар... се опита да угасне.... отбих.... регулирах оборотите от изпарителя и се оправи....
« Последна редакция: 01 Декември, 2010, 19:49:17 от Nedko-w124 »
   Бензин, а не кръв! Карбуратор, а не сърце! Машина, а не човек!



Сподели темата


Етикети:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2024 Powered by Simple Machines Forum