Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: w203 220 CDI EPC VISIT WORKSHOP  (Прочетена 2724 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

05 Март, 2022, 17:16:47
  • Чирак
  • *
  • Регистрация: Март 2022
  • Публикации: 1
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: w124 200E , w203 220 CDI, w210 5.0 4 MATIC

Здравейте колеги ,много луда работа се получава с този автомобил w203 220cdi 143 коня .Работеше часовник и всичко беше наред ,докато преди два дни детото не скочи в една нива с него ,щетите са минимални единствео и само трите радиатора (старанно как успя) .Закупих нови радиатори монтирах ги, нов датчик на климатика монтирах, и след като направих опит да запаля не успях .Диагностика закачих и показа P1190-004 (fuel pressure cotrol valve short circuit) и P1636-008 (electric suctio fan open circuit ) на таблото изписва EPC /ELETRIC POWER СONTROL VISIT WORKSHOP. След подробно разглеждане на кабели установих скъсване на три кабела в снопа за климатичния датчик (4 бр в снопа) и един кабел (от тънките черно с бяло) в снопа за модула на вентилатора ,възтанових връзките по цветове .След замерване на дебелия червен кабел за модула на перката нямаше 12 волта и установих че бушона до акумулатора е изгорял (32в 120 ампера ) сменен, е ток вече имам на червения кабел . И сагата започна колата не пали ,диагностика и грешка в Y74 P 1190-004 (не се чисти ) откачих снопа от управляващия модул на перката и колата пали кибрит (грешката за Y74 се чисти и не се показва ) :icon_rolleyes: .Докато работи колата закачам куплунга на модула за вентилатора и веднага гасне със същата записана грешка Р1190-004   :unsure:.Взех друга перка с модул няма разлика в поведеието .Някой ако е страдал да помага със съвети Моля .



Сподели темата


Етикети:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2024 Powered by Simple Machines Forum