Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Проблем със стартера на В класа /w245  (Прочетена 1083 пъти)

0 Потребители и 2 Гости преглежда(т) тази тема.

28 Ноември, 2020, 18:39:53
  • Чирак
  • *
  • Регистрация: Ное 2020
  • Публикации: 2
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: Спринтер

Здравейте, имам проблем със стартера на колата /В класа 170/. Върти все едно е паднал акумулатора /едва завърта/ предполагам, че са четки или втулки. Очевидно ще му трябва профилактика, но е на такова място, че едва се пипа с ръка. Ако може някакви насоки от хора, които са демонтирали на такава кола стартер.


28 Ноември, 2020, 21:18:01
Отговор #1
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 5180
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +22
  • Автомобил: Mercedes C 180
Здравей колега, виж това видео дано ти помогне. Ще ти трябва канал да си улесниш работата при демонтажа и монтажа на стартера.

•   Откачете проводниците от клемите на акумулатора.
•   Свалете конзолата за закрепване на всмукателния тръбопровод.
Детайли на стартера на автомобили
I   - преден капак; 2 - задвижване; 3 - редуктор; 4 -котва; 5 - корпус; 6 - възбудителни намотки; 7 - четко-държач; 8 - заден капак; 9 - втулки; 10 - тягово peлe;
II   - задвижващ лост

•   Свалете регулатора на скоростта "Tempomat”.
•   Извадете захранващите проводници на стартера от скобите на разделителния панел.
•   Развийте от стартера и цилиндровия блок закрепването на задната конзола на стартера.
•   Развийте двата закрепващи болта на стартера.
•   Свалете стартера като го спуснете надолу. Откачете проводниците на стартера.
На автомобили с дизелови двигатели
•   Откачете проводника от минусовата клема на акумулатора.
•   Свалете корпуса на въздушния филтър в комплект с щуцера за студен въздух.
•   Развийте болтовете, закрепващи задната конзола на стартера към стартера и цилиндровия блок.
•   Откачете проводниците от контактните болтове на тяговото реле.
•   Развийте двата закрепващи болта на предния капак на стартера.
•   Свалете стартера.
Монтажът на стартера се извършва в обратна на демонтажа последователност.

Ремонт на стартера

Разглобяването и сглобяването на стартера не са трудни операции (използвайте детайлните фигури). кроверете:
-   състоянието и степента на износване на четките. Четките трябва свободно да се придвижват в улеите на четкодържачите;

-   прилягането на графитните четки към колектора и натиска на пружините върху четките;
-   външния вид на колектора. Колекторът може да се почиства само с чисто парче плат, натопено в бензин или трихлоретилен. Шлайфайте колектора само с дребнозърнеста шлифовъчна шкурка. Забранява се използването на абразивна едрозърнеста шкурка за тази цел;
-   състоянието на самосмазващите се втулки на капаците. креди монтажа на новите втулки ги потопете за не по-малко от 20 мин в двигателно масло (БАЕ 30/40);
-   външния вид на котвата и статора. Убедете се, че по намотките им няма следи от нагаряне и не са прекъснати.
Предно закрепване на стартера
1 - болт, закрепващ стартера към картера на съединителя


<a href="https://www.youtube.com/watch?v=XI3xp4inLhc" target="_blank">https://www.youtube.com/watch?v=XI3xp4inLhc</a>
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

28 Ноември, 2020, 22:03:16
Отговор #2
  • Чирак
  • *
  • Регистрация: Ное 2020
  • Публикации: 2
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: Спринтер



Сподели темата


Етикети: стартер b klass 
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2021 Powered by Simple Machines Forum