Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Не работи автоматичният смукач на W124 Е 250 TD  (Прочетена 2948 пъти)

0 Потребители и 2 Гости преглежда(т) тази тема.

22 Юли, 2018, 10:44:52
  • Чирак
  • *
  • Регистрация: Юни 2018
  • Публикации: 1
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: МВ 124 Е 250 ТД

Здравейте, от 2008 г карам 124 Е 250 тд и не мога да открия защо мотора работи винаги с включен обогатител. Накратко ще ви кажа какво съм правил до момента по въпроса. Отначало не знаех как точно трябва да работи мотора при достигане на нормална темп.,но ми правеше впечатление, че не променя оборотите при студен и топъл мотор. Другото нещо е, че мотора на топло работи странно и клати на ниски обороти, а пък при рязко набиране забива и трябва да отпускам газта. След ходене при майстори нищо не намериха, но всеки даваше различни версии от счупено турбо до ремонт на мотора. Затова аз приключих с "майсторите", тъй като ако продължа да ги слушам само ще давам пари и ще карам счупена кола. Започнах сам да си решавам проблема, тъй като имам и 190 - ка дизел 2000 кубика там помпата се командва с вакуум и знам как става, но тук не е така. Значи помпата 124 - ката е с ел. управление и като извадя горната букса от задната страна всичко си идва на мястото, но при топъл мотор. На буксата има постоянно 12 волта /и при студен и при топъл мотор/. Разбрах, че или + или - трябва да прекъсва като загрее мотора. С мултицет проследих кабелите и установих, че + отива директно на компютъра, а минуса не е вързан ка масата директно.
Въпросът ми е кой от двата кабела се командва /за да изчезнат постоянните 12 волта на топъл мотор/ и от какво. Предполагам, че е някакъв температурен ел. датчик /подобен на тези за охл. течност/, който при определена температура сработва и подава сигнал на компютъра за да прекъсне напрежението. Ако е така можете ли да ми кажете къде се намира този датчик или ако греша приемам всякакви мнения по въпроса. Последно сега карам с изключена букса и нямам проблем при паленето. Пали без газ с около 600 оборота, като след това ги качва до 650-700, но сега е топло и не знам дали зимата ще трябва да я паля и да поддържам първоначално оборотите с газта.
Поздрави на всички.


15 Август, 2018, 22:09:06
Отговор #1
  • VIP -подпомагащ форума
  • *
  • Регистрация: Ноем. 2011
  • Публикации: 118
  • Местонахождение: Несебър
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +12
    • instalaciqmb
  • Автомобил: W124 200E-16
Огледай кабелите дали са здрави.Че страдат от разпадаща се изолация и да не ти изиграят лоша шега.



Сподели темата


Етикети:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2024 Powered by Simple Machines Forum