Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Демонтаж и монтаж на пистов ремък на Mercedes-Benz W211 E-класа  (Прочетена 3254 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

03 Октомври, 2017, 19:43:41
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180

Основната задача на Вашият агрегат  е да осигурява мощност за придвижване ви от точка А до точка Б. Всички останали системи използват тази мощност, генерирана от двигателя. Но да задвижи останалите модули е нужен пистов ремък от която  работа са зависими,  водната помпа, алтернатор, помпата на сервоуправлението, компресора на климатика. Mercedes-Benz използват само един пистов ремък. Ако пистовият ремък е напукан или се е разтегнал  от времето има опасност двигателят да загрее, водната помпа не се върти.Акумулатора в крайна сметка ще „умре”,  алтернаторът няма да може да го зареди. Сервовото управление също ще се втвърди,  няма да можете да използвате климатика. Проверете за видими пукнатини от вътрешната страна на пистовият ремък. В тази статия ще разгледаме как да смените пистовият ремък нагледно със снимков материал.




17 мм камък, обратно на часовниковата стрелка.

Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!



Сподели темата


 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2024 Powered by Simple Machines Forum