Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Колеги имам молба за помощ, спешно  (Прочетена 219 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

25 Септември, 2017, 16:44:34
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Сеп 2017
  • Публикации: 6
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0

Колеги, които са наясно с електриката на Mercedes 190 (w201) E 2.0 (201.024) бензин, нека да помогнат , вчера при сваляне на акумулатора изтървах ключа на + буксата и направи късо на корпус. Последиците са, че няма напрежение до горивната помпа, контактния ключ беше завъртян на "контакт" заради алармата и антироб системата, моля за съвет къде да търся за отстраняване на проблема, предварително благодаря.


25 Септември, 2017, 19:33:58
Отговор #1
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 5134
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +22
Здравей,

първо почни от бушоните, нормално е да има изгорял , ако са спазени амперите.
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

25 Септември, 2017, 21:34:05
Отговор #2
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Сеп 2017
  • Публикации: 6
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
Колега първо това направих, проверих стопяемите предпазители, не нада - няма такъв предшазител !, после проверих в ел схемите, няма там предпазител, после прибягнах до братята Славяни, във viamobile.ru .......... схеми имат и там прочетох за реле - прекъсвач на горивната помпа, ама къде е това реле и дали има изключващ предпазен механизъм не разбрах, опитах и в немски сайтове с Гугъл преводач нещо не се  получава ............ някой ако знае нека подскаже, возилото е на никъде припаркирано и пречи

25 Септември, 2017, 23:52:17
Отговор #3
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 5134
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +22
Да, това реле е предпазител. По спомени мисля, че се намира до дясното бомбе пише Kaltstart.
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

26 Септември, 2017, 09:40:29
Отговор #4
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Сеп 2017
  • Публикации: 6
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
Благодаря колега, това реле има ли някаква защита например като механичен изключвател или трябва цялото да се сменя ?


26 Септември, 2017, 15:00:59
Отговор #5
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 5134
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +22
Релето се сменя, но има и друг вариант да се направи мост между пиновете за проверка. По късно ще ти пиша кои точно. Вярвам че си видял  къде е релето ,  до акумулатора , дясното бомбе.
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

26 Септември, 2017, 15:50:16
Отговор #6
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Сеп 2017
  • Публикации: 6
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
Колега, зад акумулатора има две релета  до блока за управление, № 17 и № 18 видно от схемата (прикачена), това с № 17 има прозрачен капак под който е позициониран мостов стопяем предпазител - 1Кom,  замерих го, бушона не е изгорял, това съвсем ме обърква, релето с № 18 (което е за помпата) е капсуловано  и нямам представа в какво състояние е ?

26 Септември, 2017, 16:11:44
Отговор #7
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 5134
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +22
На 30 пин и 87пин ,  ако не се бъркам може да направиш мост , ключа на контакт и трябва да чуеш помпата. Но вечерта ще ти пиша на 100%. На 30пин трябва да имаш 12волта.
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

26 Септември, 2017, 16:48:37
Отговор #8
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Сеп 2017
  • Публикации: 6
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
имаш предвид куплунга за диагностика - позиция № 28 от схемата която ти изпратих, нали ?

26 Септември, 2017, 16:52:55
Отговор #9
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Сеп 2017
  • Публикации: 6
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
Колега и още нещо искам да те питам, да ме ориентираш къде са позиционирани предпазителите F5 и F9 на позиция № 6 от схемата ? те не са в основния блок за предпазителите, предварително благодаря.



Сподели темата


Tags:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info. Powered by Simple Machines Forum