Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Колеги, не работи 1-ви цилиндър.  (Прочетена 4739 пъти)

0 Потребители и 2 Гости преглежда(т) тази тема.

19 Април, 2017, 22:01:20
  • Чирак
  • *
  • Регистрация: Апр. 2017
  • Публикации: 1
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: Mercedes 200E

Здравейте, колеги. наскоро купих Мерцедес 124 Е бензин, без газ- 16 в. До преди няколко дни нямаше никакъв проблем, с изключение на неработещ датчкик на колянов вал.
Преди 4 дни- запалих доста трудно сутринта, след което колата взе да работи на 3 цилиндъра- като помпа за вода пърпори, падна мощността.
Едни "майстори" в Пазарджик ми казаха- от бобината е- 1-4 цилиндър- сменихме я- все тая.
Вчера тия същите майстори цял ден проверяват кабели, свещи, инжектори и така нататък- викат- всичко работи нормално, днес чакам да проверят компресията, за да видим- да не е клапан, бутало, повдигач или така нататък.
В пазарджик до един 'майсторите" са калтаци, пияници, негодници и цървули.
Знае ли някой добър майстор- съвестен , честен и почтен в Пловдив по тия коли?
Благодаря.
Днес провериха компресията на въпросния цилиндър- 14 А. казаха, че не е клапан, бутало, повдигач или сегмент.
Отидох при един специалист с Елкон, където ме заболя главата. Гледа, прави, мери, вади свещи, кабели, слага ги пак.
Друг път не ми се е налагало да ходя на Елкон никога, но един приятел ми казваше, че включва лаптоп в някаква букса и там излизат различни графики, схеми, и параметри и грешки.
Тука тоя тип нищо такова не прави. Каза, че според него проблемът е механичен, нередност в елинсталацията няма. Монтьорите пък казват, че щом има компресия, отпада вариантът за механичен проблем.
Тоя елконаджия взе да ми разправя едни цифри- сваляне на глвата вика, ама- акоя свалят, няма да могат да запалят колата, защото изолацията на кабелите се е напукала и трябва и инсталациията да се смени, а щом се сваляла главата, се сменявала и ангренажните верги плюс разни там обтегачи, натегачи и така нататък- та като взе да ми говори едни цифри - главата ми стана качамак. Още- каза- нмонтьоирте свалят ли главата- тая кола нямала палене, защото кабелите били много корави и щяла да се изрони изолацията...
Колеги, КАЗВАЙТЕ КЪДЕ ИМА ЧОВЕК, КОЙТО СИ РАЗБИРА ОТ РАБОТАТА И Е НАИСТИНА СПЕЦИЯЛИСТ ПО ТИЯ КОЛИ.
ТУК Такъв индивид  няма!
Вчера свещта на въпросния цилиндър беше омаслена, днес слагах добавка Лики Моли- току що пак свалих свещта да погледна- работила е, както и другите.
Имам чувстовто, че прекъсва повече на ниски обороти, а на високи се пиотвада работи или откъслечно работи нормалбо.


20 Април, 2017, 19:38:18
Отговор #1
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Май 2012
  • Публикации: 205
  • Местонахождение: Стара Загора
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +25
  • Автомобил: S400CDI
прегледай изолацията на кабелите разтвори снопа
наистина се пука изолацията и почва да позакъсява
и не отлагай много ,че може да ти изгори комутатора
и тогава вече ще влезнеш във филм

20 Април, 2017, 22:19:16
Отговор #2
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Ноем. 2010
  • Публикации: 217
  • Репутация: +8
Прекъснати кабели до бубините. Продават се комплект.По около 1.5м 
 Опекли са се.
 Сменяш и всичко е наред.
 Никакви глави клапани повдигачи и тем подобни.



Сподели темата


Етикети:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2024 Powered by Simple Machines Forum