Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: “Мерцедес G клас” - вечен и непреходен като сфинкс  (Прочетена 4415 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

17 Ноември, 2010, 21:54:25
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Ноем. 2010
  • Публикации: 728
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0






Легендарният всъдеход „Мерцедес G клас" отпразнува миналата година своя 30-годишен юбилей, за който „Монитор" писа. Покрай честването на кръглата годишнина стана ясно, че шефовете на германската компания са взели решение за пенсионирането на прочутия с ъгловатите си форми и пословична надеждност модел. И той трябваше да остане в историята, но миналата седмица изненадващо стана ясно, че конструкторите и дизайнерите от Щутгарт готвят нова версия на вечния като египетски сфинкс всъдеход, който е известен у нас с прякора Тухлата.

След последния фейслифт, който претърпя култовият всъдеход през 2007 г.,

дизайнерите поработиха най-вече по интериора

на пътническия салон. Така той стана много по-луксозен и комфортен. Що се отнася до запазените и сечени като с брадва правоъгълни форми на калниците и купето, те изглеждат доста абсурдно на фона на добре зализаните флуидни линии на съвременните автомобили. Затова пък именно в това се крие и чарът на Тухлата, тъй като тя лъсва като бяла врана на фона на останалите автомобили на пътя. Както става ясно от първата появила се в мрежата снимка на обновения „Мерцедес G клас" модел 2011 г., по неговата външност не могат да бъдат забелязани никакви промени. Единствената новост са добре изпипаните джанти от лека сплав с 5 лъча. За сметка на това доста повече ще са новостите под предния капак на всъдехода. В момента всички двигатели на „Мерцедес G клас" с изключение на екомодификацията Bluetec не отговарят на стандарта Евро 5. Затова основната задача, която е поставена пред инженерите от Щутгарт, е да осигурят за всички версии на модела за 2011 г.

отговарящи на стандарта Евро 5 силови агрегати

По всяка вероятност 8-цилиндровият бензинов мотор с обем от 5 л, 388 к.с. мощност и 530 Нютонметра максимален въртящ момент на настоящия „Мерцедес G500" ще бъде заменен от също 8-цилиндров двигател с обем от 4,7 л, отговарящ на еконорматива Евро 5. Независимо от нарасналите до 435 конски сили мощност и 700 Нютонметра максимален въртящ момент пришпореният от два турбокомпресора мотор ще има по-нисък разход на гориво и отделяни в околната среда вредни емисии. Изборът за най-яката AMG версия ще се окаже най-вероятно 8-цилиндровият бензинов мотор с обем 5,5 л. Двата турбокомпресора и системата за директно впръскване на горивото ще гарантират на бъдещата най-яка Тухла табун от 544 жребеца и закръглен до 800 Нютонметра максимален въртящ момент. Тази машина също ще съответства на стандарта Евро 5.
« Последна редакция: 17 Ноември, 2010, 22:04:56 от Mercedes-Benz »
Tell me would you kill to prove you're right?



Сподели темата


Етикети:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2024 Powered by Simple Machines Forum