Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Mercedes W124 200 E 1992 136 кс. - животното изгасна  (Прочетена 217 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

09 Януари, 2017, 00:44:36
  • Чирак
  • *
  • Регистрация: Яну 2017
  • Публикации: 2
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0

Здравейте и за много години!
Запитването ми съм публикувал и в друг сайт, защото търся решение преди да се допитам до майстор.
Доволен собственик на Mercedes (W124 200E 1992 136 кс., вентилирания двигател, бензин/газ) съм от няколко години. Не разбирам от автомобили и за това изборът ми на личен автомобил (единият) по случайност се спря на въпросния по-горе споменат красавец и от години си ме радва. Пътуваме си из България и извън нея и си ме радва много.
...Най-интересното, обаче е, че до днес, до преди някой и друг час това беше автомобилът, за който можех да се хвана на бас - здрав, упорит и издръжлив. Никакви по-сериозни проблеми не съм имал. Обслужването, вкл. и ремонтите съм се старал да са винаги на ниво. Винаги бях спокоен с него. Преди няколко месеца се наложи да сменя компютъра, за който платих 550 лв. и от тогава нещо не ми харесва как пали. Върти, замисля се малко и чак тогава пали. А оборотите в началото играят. Не рядко гасне. Просто се замисля малко.

Но на въпроса. Днес се връщахме от гости с жената и колата изгасна! Натискам педала на газта, а оборотите падат и изведнъж на светофара изгасна. По таблото - дискотека,....въртя ключа - има ток, върти си. Но не пали.

Какво да правя? Чудя се, дали има някой от вас съвет за някакъв лесен вариант преди да го закарам на майстор?

Поздрави.


09 Януари, 2017, 15:10:35
Отговор #1
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 5119
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +22
Здравей колега,

Да, Mercedes W124 е здрав като танк! Няма две мнения по този въпрос!  ok
Според мен започни с почистване на дроселова клапа, моторче за празен ход, задънен катализатор,ниско налягане на помпата, свещи и кабели е добре да се проверят! А компютъра ти е добре да се виси по рама дали отговаря на твоят автомобил.

Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

10 Януари, 2017, 00:04:46
Отговор #2
  • Чирак
  • *
  • Регистрация: Яну 2017
  • Публикации: 2
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
Здравей колега,

Да, Mercedes W124 е здрав като танк! Няма две мнения по този въпрос!  ok
Според мен започни с почистване на дроселова клапа, моторче за празен ход, задънен катализатор,ниско налягане на помпата, свещи и кабели е добре да се проверят! А компютъра ти е добре да се виси по рама дали отговаря на твоят автомобил.




Здравей, Bogo!
Благодаря ти за съветите.
Днес сутринта опитах да я запаля няколко пъти на бензин, но безуспешно и след като я дръпнах пред нас и паркирах, пробвах отново, но този път успешно запали на бензин. Не я изчаках да прехвърли на газ, може би защото се притесних за нея. Но утре ще пробвам да загрее и ще проверя, дали ще работи добре на газ. След това ще споделя какво става.
Комутатора, който го купих втора ръка от едно момче от Пловдив, не е за нея, а е програмиран допълнително. Има разлика при паленето - просто сега трябва да завъртя 2-3 пъти преди да запали, докато преди това ставаше веднага.
Поздрави.

25 Март, 2017, 03:40:25
Отговор #3
  • VIP -подпомагащ форума
  • *
  • Регистрация: Ное 2011
  • Публикации: 113
  • Местонахождение: Несебър
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +12
    • instalaciqmb
Другия основен проблем е ел.инсталацията на двигателя.
Снимки тук https://www.facebook.com/instalaciqmb/



Сподели темата


Tags:
 

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info. Powered by Simple Machines Forum