Здравей колега,
Загуба на мощност, тресене, при студен старт пушене доста по-силно от обикновено. Загуба на мощност при високия диапазон на оборотите, непостоянна мощност при ускорение, неспокоен празен ход на двигателя.
При рязко ускоряване , има непостоянна мощност.
При празен ход на двигателя непостоянни обороти.
Да разбереш дали е сменен с правилният дебитомер( MAF ), можеш да направиш един полеви тест. Онкачи буксата буксата от дебитомера ( MAF ), ако мощността на колата е по-зле отколкото с включена букса на дебитомера ( MAF ), проблема не е в дебитомера./но за по-сигурно на Стар диагноза/.
Ако мощността е еднаква при включена и изключена букса, тогава най-вероятно дебитомера ( MAF ) си е „тръгнал” ( започнал да дава занижени стойности ). Когато буксата е изключена, ECU-то използва базовите показания за дебитомера, които са някъде малко под нормалното.