';
 

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Грешка-p1622  (Прочетена 93 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

04 Ноември, 2016, 07:17:42
  • Чирак
  • *
  • Регистрация: Фев 2013
  • Публикации: 3
  • Местонахождение: София
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0

Здравейте колеги,моля за съдейснвие за решението на следния проблем-колата и ссети "EPC" на бордовия компютър и при гасене на мотора при връщане на контактния ключ(рибка),колата продългава да работи още 3-4 секунди.Мерцедеса е W120 250ТД '98г


04 Ноември, 2016, 17:40:05
Отговор #1
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Май 2012
  • Публикации: 189
  • Местонахождение: Стара Загора
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +20

W120 250ТД '98г
нещо не е вярно

а иначе може да е дюза помпа клапан
ама уточни правилно колата

04 Ноември, 2016, 19:00:46
Отговор #2
  • Чирак
  • *
  • Регистрация: Фев 2013
  • Публикации: 3
  • Местонахождение: София
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0

Извинявам се,колата W210


04 Ноември, 2016, 23:04:15
Отговор #3
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Май 2012
  • Публикации: 189
  • Местонахождение: Стара Загора
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +20

w210 98 г. би трябвало да и комман роил и да е 200 или 220 или 270
ако е 220 е тъпата помпа лукас и тогава проблема е в нея
ако е 200 или 270 по всяка вероятност е някоя дюза

05 Ноември, 2016, 08:16:21
Отговор #4
  • Чирак
  • *
  • Регистрация: Фев 2013
  • Публикации: 3
  • Местонахождение: София
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0

 Колега,защо битрябвало да е  CDI?Ясно съм посочил мотора и годината.Помпа Бош.Проблем тук с дюзи е нелогичен.Мисля,че е нещо по управлението на помпата или в инсталацията до пампата.



Сподели темата

Digg  Facebook  SlashDot  Delicious  Technorati  Twitter  Google  Yahoo

Tags:
 

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info. Powered by Simple Machines Forum