';
 

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: проблем с паленето  (Прочетена 235 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

10 Юли, 2016, 21:41:07
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Юли 2016
  • Публикации: 5
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0

здравейте,имам проблем  с мерцедес 2.2цди 143 коня 1999г. след смяна на двигателя не можем да го запалим всички датчици са сменени и проверени дюзите също са сменени има налягаме 400 атм. и дето се вика всичко е наред но върти изкарва дим от ауспуха но  не може да запали имам чувство че нещо съвсем малко му трябва за да запали .какъв може да е проблема ?моля помогнете ми!


10 Юли, 2016, 22:53:32
Отговор #1
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Ное 2010
  • Публикации: 216
  • Репутация: +8

Със старт пилот пробвахте ли? Или с теглене?(ако не е автомат). Колко дълго пробвахте?

11 Юли, 2016, 01:12:56
Отговор #2
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Юли 2016
  • Публикации: 5
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0

със старт пилот не сме пробвали,колата е автомат а иначе много дълго време  мисля че  е обезвъздушена ако това имате в предвид


11 Юли, 2016, 01:14:48
Отговор #3
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Юли 2016
  • Публикации: 5
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0

и още един въпрос колата  е дърпана 50-60 километра има ли възможност да е заминала скоростната кутия понеже колата е автоматик

11 Юли, 2016, 17:18:40
Отговор #4
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Ное 2010
  • Публикации: 216
  • Репутация: +8

Не би трябвало да е заминала принципно. Но това ще се разбере след като я запалите и ако включва нормално. Пробвайте със старт пилот.  Защо сменяхте мотора? Има ли имобилайзер колата? Какво е налягането което дава помпата до рейла? Гледахте ли веригата преди да сложите този мотор(ако е взет от морга може да не е зацепен както трябва). Датчика на коляновия вал от венеца ли чете? Ако да с кой венец е колата, с твоя или с тоя който е дошла? Датчика на коляновия вал закачен ли е? Дава ли някаква грешка ако го прочетете на диагностика?

11 Юли, 2016, 23:55:23
Отговор #5
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Юли 2016
  • Публикации: 5
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0

мотора го сменяхме заради счупен колянов вал.нямам имобилайзер.налягането което дава е 370-400 атм.а за останалите въпроси ще попитам утре майстора,но човека от който купих двигателя твърди че до последно е работил продаде ми двигателя заради удар от камък отдолу който е помлял гредата и картера двигателя е абсолютно същия като моя.благодаря от сърце!

12 Юли, 2016, 11:46:34
Отговор #6
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Юли 2016
  • Публикации: 5
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0

Благодаря запалихме го и нямаме представа какъв е бил проблема най вероятно нещо свързано с дюзите

12 Юли, 2016, 12:20:12
Отговор #7
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Ное 2010
  • Публикации: 216
  • Репутация: +8

Значи е бил със счупен картер? И колко време е стоял без каратер? Каква е компресията



Сподели темата

Digg  Facebook  SlashDot  Delicious  Technorati  Twitter  Google  Yahoo

Tags:
 

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info. Powered by Simple Machines Forum