Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Дроселова клапа проблем m102  (Прочетена 5262 пъти)

0 Потребители и 2 Гости преглежда(т) тази тема.

24 Май, 2016, 10:50:38
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Септ. 2015
  • Публикации: 5
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Компютърни услуги, Уеб дизайн, SEO
  • Репутация: 0
    • Авто уеб директория
  • Автомобил: Mercedes 200TE

Здравейте,
Предния ден се върнах от път и минах през едни павета, които мразя в дъното на душата си... ама Стамболийски е едно сморано село с представка град. 100 метра след като минах жестоко неравните павета колата заби муцуна. Бях на газ и минах на бензин, но проблема при подаване на газ... остана. Колата изобщо не иска да набира. Успях на прекъсванки и припомпване да стигна до мястото което бе половин километър по-надолу.  Угаси я запалих пак. Припалих я на място няма проблем нито прекъсва нито нищо. Ако подам мнооого плавно газ до 1500 оборота няма проблем мине ли 1500  оборота веднага прекъсва, киха дърпам крак от газта и се нормализира на обороти при свободно седене  т.е. 900. Гледах свещи и кабеляци няма проблем. Нещо ми прищрака да проверя въздушния филтър. На капака му има една гъба която се беше разпаднала навсякъде, имаше парчета и върху дросела. Почистих до колкото можах. Реших да не я паля и да пипна механиката вънка, като подавам газ да видя дали се отваря клапата, но уви грам не помръдна. Пречуквах дросела пак без резултат, отпусках ряско изожщо не помръдна. Дайте съвет как да почистя клапата? Възможно ли е и жилото да се е скъсало ?
пазара.бг | towing.bg | xgparts.bg | превоз.бг | hamalite.bg


24 Май, 2016, 14:48:29
Отговор #1
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180
Добре дошъл колега,

Дросела на твоят мотор M102 се намира под въздушния филтър, демонтираш го, след това развиваш всички тръбички от инжекцията , после с 10 тресчотка развиваш гайките, които държат инжекцията.Като демонтираш инжекцията ще видиш и дросела. Почистването на дроселовата клапа става най-добре  с ацетон, но може и с други препарати. Трябва да блесне. ok











Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

24 Май, 2016, 16:16:44
Отговор #2
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Ноем. 2010
  • Публикации: 217
  • Репутация: +8
Най вероятно е гръмнала на газ и е блокирала въздушната клапа. С десятка я разхлабващ и след това я стягаш наново, но трябва да се движи без да подпира по стените...

24 Май, 2016, 18:11:40
Отговор #3
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Септ. 2015
  • Публикации: 5
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Компютърни услуги, Уеб дизайн, SEO
  • Репутация: 0
    • Авто уеб директория
  • Автомобил: Mercedes 200TE
Добре дошъл колега,

Дросела на твоят мотор M102 се намира под въздушния филтър, демонтираш го, след това развиваш всички тръбички от инжекцията , после с 10 тресчотка развиваш гайките, които държат инжекцията.Като демонтираш инжекцията ще видиш и дросела. Почистването на дроселовата клапа става най-добре  с ацетон, но може и с други препарати. Трябва да блесне. ok








Колега, благодарско занподробните инструкции. Утре като ми докарат инструменти понеже забравих моите на друго място ще се заема с разглабянето. Много евала, до сеха никой не ми е отговарял толкова качествено ицдобре обяснено :)
пазара.бг | towing.bg | xgparts.bg | превоз.бг | hamalite.bg

24 Май, 2016, 18:12:40
Отговор #4
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Септ. 2015
  • Публикации: 5
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Компютърни услуги, Уеб дизайн, SEO
  • Репутация: 0
    • Авто уеб директория
  • Автомобил: Mercedes 200TE
Най вероятно е гръмнала на газ и е блокирала въздушната клапа. С десятка я разхлабващ и след това я стягаш наново, но трябва да се движи без да подпира по стените...

Възможно е, да. УТРЕ както писах на колегата ще се захвана със задачката
пазара.бг | towing.bg | xgparts.bg | превоз.бг | hamalite.bg


01 Юни, 2016, 01:57:55
Отговор #5
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Септ. 2015
  • Публикации: 5
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Компютърни услуги, Уеб дизайн, SEO
  • Репутация: 0
    • Авто уеб директория
  • Автомобил: Mercedes 200TE
Здравейте колеги,

Не съм качвал снимки тъй като разгадах проблема. Клапата я почистих и тя беше, но главния проблем е в едно малко ''П'' образно маркучле, намиращо се под инжекциона.
Изобщо не се бях сетил да го проверя онзи ден по случайност бях при един газаджия с приятел, като му казах за проблема си, ме пита дали съм проверил въпросния маркуч след което си забих главата в земята. Дадох си му 10 лв на човека, но като не съм майстор, кой да се сети да погледне и там доле... Сложих маркуча и край. :) Въпреки че от тогава насам, незнайно защо тук таме при запалване на мотора директно на ГАЗ забива муцуна, като тръгвам да набирам скорост. За сега е рядко и не го прави на бензин. Някой ден ще го решавам и тоя проблем.

Благодаря за всички отзовали се с отговори по темата.
пазара.бг | towing.bg | xgparts.bg | превоз.бг | hamalite.bg



Сподели темата


Етикети:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2024 Powered by Simple Machines Forum