Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: мерцедес w210 E250 дизел  (Прочетена 3570 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

23 Март, 2016, 01:05:47
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Ноем. 2014
  • Публикации: 6
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: МЕРЦЕДЕС

Здравейте,имам проблем от скоро.светва ми лампичката на акумулатора,която се намира на арматурното табло Смених акумулатора с нов,мол 95 ампер часа,но датчика продължава да свети.когато завъртя контактния ключ един път,ми дава 12.8,когато го завъртя 2-ри път дава 11,7 ,след запалване на автомобила ми дава,че генератора зарежда с 14.2 ,но датчика продължава да свети около 1,2 минути,след което изгасва.имате ли идея защо и от къде е този проблем.благодаря ви предварително колеги.от къде може да идва този проблем


24 Март, 2016, 09:21:05
Отговор #1
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Май 2012
  • Публикации: 205
  • Местонахождение: Стара Загора
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +25
  • Автомобил: S400CDI
релето на генератора ама не е фатално

25 Март, 2016, 00:58:08
Отговор #2
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Ноем. 2014
  • Публикации: 6
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: МЕРЦЕДЕС
МЕРСИ КОЛЕГАще го проверя

25 Март, 2016, 12:32:57
Отговор #3
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180
Здравей колега,

виж тази тема подробно е обяснено за генератора.

https://mercedes-bg.info/index.php?topic=1496.msg13870#msg13870


Поздрави! ok
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!



Сподели темата


Етикети:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2024 Powered by Simple Machines Forum