';
 

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: мерцедес w210 E250 дизел  (Прочетена 271 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

23 Март, 2016, 01:05:47
  • Чирак
  • *
  • Регистрация: Ное 2014
  • Публикации: 3
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0

Здравейте,имам проблем от скоро.светва ми лампичката на акумулатора,която се намира на арматурното табло Смених акумулатора с нов,мол 95 ампер часа,но датчика продължава да свети.когато завъртя контактния ключ един път,ми дава 12.8,когато го завъртя 2-ри път дава 11,7 ,след запалване на автомобила ми дава,че генератора зарежда с 14.2 ,но датчика продължава да свети около 1,2 минути,след което изгасва.имате ли идея защо и от къде е този проблем.благодаря ви предварително колеги.от къде може да идва този проблем


24 Март, 2016, 09:21:05
Отговор #1
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Май 2012
  • Публикации: 190
  • Местонахождение: Стара Загора
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +20

релето на генератора ама не е фатално

25 Март, 2016, 00:58:08
Отговор #2
  • Чирак
  • *
  • Регистрация: Ное 2014
  • Публикации: 3
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0

МЕРСИ КОЛЕГАще го проверя


25 Март, 2016, 12:32:57
Отговор #3
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 5038
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +22

Здравей колега,

виж тази тема подробно е обяснено за генератора.

https://mercedes-bg.info/index.php?topic=1496.msg13870#msg13870


Поздрави! ok
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!



Сподели темата

Digg  Facebook  SlashDot  Delicious  Technorati  Twitter  Google  Yahoo

Tags:
 

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info. Powered by Simple Machines Forum