';
 

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Проблем със запалването на Мерцедес 190Е  (Прочетена 414 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

19 Декември, 2015, 21:29:04
  • Чирак
  • *
  • Регистрация: Дек 2015
  • Публикации: 3
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0

Здравейте колеги,
нов съм във форума и се извинявам ако някъде е писано по моят проблем, но аз не намерих тема от рода на моята.
Та... Проблема е следния:
Колата започна да пали трудно когато паднаха температурите. Става въпрос за Мерцедес 190Е/ 2.0, 122 кс, механичен инжекцион. Това, което съм направил до сега е: смених свещите, смених палеца и дистрибуторната капачка, смених релето за пренапрежение, което е зад акумулатора и температурния датчик, кръглия с четирите пина. Колата е карана само на бензин, никога не е имала газ и т.н.
Имам чувството, че не стига ток до  петата дюза (за студения старт). Проверих дюзата-работи.
Ако някой може да ми каже от къде идва тока до петата дюза?
Дайте моля ви мнения и съвети, къде и какво още да проверя или сменя.
Благодаря предварително.


20 Декември, 2015, 18:27:53
Отговор #1
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Май 2012
  • Публикации: 190
  • Местонахождение: Стара Загора
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +20

провери клапата за въздуха
да не засяда
дюзата се оправлява ат температурния датчик през инжекциона
и ти по точно с кой модел си пълно механичен или
влизат и кабели в главата

20 Декември, 2015, 20:17:31
Отговор #2
  • Чирак
  • *
  • Регистрация: Дек 2015
  • Публикации: 3
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0

клапата за въздуха се не засяда, нормално се движи на мястото си. Въпросния датчик го смених вече, а относно въпроса с кой модел инжекцион съм, не знам как да отговоря....не знам какъв е... search
а някой може ли да ми каже това KPR реле за какво е?


20 Декември, 2015, 20:26:50
Отговор #3
  • Чирак
  • *
  • Регистрация: Дек 2015
  • Публикации: 3
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0

Само да уточня: когато е студена (сутрин) колата пали от четвърт и веднага угасва. Няма го момента на вдигане оборотите до нормални граници и след работа на двигателя да си паднат до нормата... Просто гасне, паля втори, понякога и трети път.... но пък като запали си работи като оса, когато е топъл мотора, колкото и да я паля и гася, няма проблем... Проблема е сутрин...

10 Януари, 2016, 17:55:03
Отговор #4
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Май 2012
  • Публикации: 190
  • Местонахождение: Стара Загора
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +20

огледай обратния клапан и бензиновата помпа
пробвай преди палене да дадеш на контакт 2-3 пъти без да въртиш



Сподели темата

Digg  Facebook  SlashDot  Delicious  Technorati  Twitter  Google  Yahoo

Tags:
 

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info. Powered by Simple Machines Forum