Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: нещо по зареждането вероятно...  (Прочетена 4379 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

05 Октомври, 2015, 12:27:07
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Ян. 2015
  • Публикации: 9
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: w124 coupe E200 136hp

Колеги здравейте,
имам някакъв проблем със зареждането може би, който не е супер фатален за момента но ме дразни ужасно!
Значи при мокро време както си карам и вече съм минал неизбежно през някоя и друга локва по улиците и започват да ми примигват всички светлинки по таблото. Тоест не само по таблото, а всяка една възможна лампичка за подсветка която е в колата + фаровете, примигват с някаква постоянна честота. Колата не загасва, аварийните лампи не светват, усеща се само леко придърпване като карам с постоянна скорост със същата честото на примигването на лампите и фаровете. След като колата изсъхне всичко изчезва напълно и проблеми няма.
Значи като колата е суха си има напълно нормално зареждане независимо от пуснатите консуматори. Като е мокра и се появи проблема не съм я замервал.
Масата между двигателя и шасото също не съм проверявал за момента но ще го направя при първа възможност! Чудя се дали това се получава ако алтернатора се намокри, но съм карал и други 124ки при които проблема липсва независимо в какво време се движат.
Моля ако някой има някакви идеи за вероятни причини и идеи къде да погледна ще съм много признателен!
Автомобила е w124 CE200 16v, 93та година, 136коня.
:)


05 Октомври, 2015, 20:26:37
Отговор #1
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180
Добре дошъл колега,

започни меренето на алтернатора на канал, палиш и забиваш сондите на мултицета директно и гледаш какви стойности ти дава. С консуматори нормално е 13,8v, 14.2 без консуматори на 2хил. оборота  Ако е в този диапазон бих проверил този кабел в който се съмняваш, най-вероятно се е окисилил - хлабава връзка.


Поздрави!

Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

06 Октомври, 2015, 16:33:32
Отговор #2
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Ян. 2015
  • Публикации: 9
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: w124 coupe E200 136hp
Значи, при замерване директно на акумулатора със пуснати всички възможни консуматори от оборудването на колата показва 13.2v. на празен ход, тоест 800-900 оборота. Когато изгася консуматорите пак на празен ход показва 13.8v. което ми се струва напълно нормално.
Не премерих обаче долу на самия алтернатор какво показва. Тези дни ще зачистя кабелните обувки на силовия кабел и всички свръзки. Масата на двигателя за шасито също ще почистя и ще направя нови замервания с уреда.
:)

06 Октомври, 2015, 21:12:26
Отговор #3
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180
Тези дни ще зачистя кабелните обувки на силовия кабел и всички свръзки. Масата на двигателя за шасито също ще почистя и ще направя нови замервания с уреда.
:)

Здравей,

Да, точно това направи и мисля, че ще решиш проблема.

Поздрави и успех! :smile:
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

07 Октомври, 2015, 10:09:41
Отговор #4
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Ян. 2015
  • Публикации: 9
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: w124 coupe E200 136hp
Мерси за мненията колеги, ще пиша като има някакво развитие :)


12 Октомври, 2015, 11:26:52
Отговор #5
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Ян. 2015
  • Публикации: 9
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: w124 coupe E200 136hp
Колеги, зачистих хубаво всички свръзки на силовия кабел от алтернатора до батерията. Като гайката на алтернатора на която е затегнат силовия кабел беше доста хлабава и оксидирана.

Свръзката от долу между мотора и шасито също беше доста оксидирана на двете си кабелни обувки, които изчистих със шкурка и контактен спрей, след това подсуших и стегнах здраво.

Леко се повдигна и волтажа на зареждането.

Предвид обилните дъждове тия дни и минаването през куп локви безпроблемно, мисля че проблема е решен!
:)

14 Октомври, 2015, 16:02:37
Отговор #6
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180
Здравей колега,

Да, то от там се почва при този проблем. Радвам се, че си го оправил!

Поздрави! good job
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!



Сподели темата


Етикети:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2024 Powered by Simple Machines Forum