Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: C200k няма мощност  (Прочетена 17226 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

25 Март, 2015, 00:43:14
  • Чирак
  • *
  • Регистрация: Март 2015
  • Публикации: 4
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: c220k

Здравейте колеги аз сам нов вав форума от около 6 месеца притежавам ц200к в203 163кс но имам голям проблем със въпросния автомобил направо ми направи живота черен.Та да започна колата я закупих от германия и още сме си тука за сега работя тук в началото вс беше ок но после изгуби мощност и така си я карах 2 месеца ,ходих тука при един балгарин каза нищо и ниама вс било ок ма колата ме варви след това светна лампата на чека оставих я аз на диагностика и ми званна маистора и вика компресора не прави налягане питах го няколко пати дали е сигурен каза да обеден сам и така след закупуване на друг 2 ра употреба пак сме в същото положени върви като 90кс нищо общо с това което беше.А по странното е че като я закачи диагностика да прави и после колата си върви нормално но след 3-4 паленета и гасенета пак умира половината мощност дори и диагностиката да не намери никаква грешка палиш и разпологаш сас 160кс но само 2-3 паленета ако не я гасиш може и 10000км да минеш няма проблем има мощност.Майстора каза че било проверено всичко и работело правилно да сам чакал да светне няква лампа и да му я закарам пак но следващия месец ще си ходя до испания и ще я карам там в МБ да видим какво ще кажат че с немския сам мн скаран,а и горикато ламя 10 на 100 изванградско 100-120кмч .Направо се отчаях 450е за компресор и пак няма никой взех да си мисля че екуто са е скапало някой зблъсквал ли се е с нещо такова благодаря предварително


25 Март, 2015, 21:09:43
Отговор #1
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Ноем. 2010
  • Публикации: 217
  • Репутация: +8
Смени си майстора, диагностиката не може да не покаже нищо, освен ако бензиновата помпа не дава достатъчно налягане.

25 Март, 2015, 21:55:17
Отговор #2
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Май 2012
  • Публикации: 205
  • Местонахождение: Стара Загора
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +25
  • Автомобил: S400CDI
от обясненията ти нищо конкретно не се разбира
ако проблема наистина е в налягането
то има една клапа която отговаря за това
и в компа на двигателя има един транзистор дето гори
ама това трябва да ти го кажат на диагностиката

26 Март, 2015, 15:16:20
Отговор #3
  • Чирак
  • *
  • Регистрация: Март 2015
  • Публикации: 4
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: c220k
ми на диагностиката излиза че вторичната помпа за ваздух дава дефект но тя работи проверена е нещо друго е по системата вав поеделник пак ще я оставям да тарсят дефекта.Каза ми че с стар диагностика показвало веднага той я имал ма нещо друго ми липсва нз си какво както и да е .Значи слагаме буксата да прави диагностика махаме ч и колата варви като откачена 2-3 гасенета и паленета и после спира да варви това е основният проблем и не можем да разберем какво е а живите данни са си в нормите мн странен проблем.А самата диагностика дори и да не намери проблем вс се оправя но за мн малко

26 Март, 2015, 22:42:52
Отговор #4
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180
Здравей колега @birnika!

Моля, напиши отново, че аз лично нищо не разбрах от горния ти пост. Може би си бързал и затова така се е получило.
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!


28 Март, 2015, 21:33:24
Отговор #5
  • Чирак
  • *
  • Регистрация: Март 2015
  • Публикации: 4
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: c220k
Здравейте колеги ще започна отначЛО ТОЧКА ПО точка как се случи всичко
1-Мощноста изчезна
2-След около месец светна ламапата на чека-вторична помпа за въздух която разреждала изгорелите газове сутрин-проверена нее от нея
3-Компресора не правел налпягане и нямало въздух-сменен с друг нее от него
4-днес получих ЕЛМ 327 за обд диагностика  от ебай работи с една програма на андроид  и сле направена от мен диагностика ми излиза ерор р2039 някакав клапан или сензор излиза в гоогле аз не знам нищо по вапроса сега в понеделник ще ходя пак при тоя майстор да тарси да видим дали знае неящо
Да вметна само там кадето ми правят диагностика работят с някакав апарат на hella и майстора ми каза че не можел да засече всички грешки.Някой знае ли този ерор р2039 точто за какво става вапрос благодаря

28 Март, 2015, 21:52:11
Отговор #6
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт. 2010
  • Публикации: 5193
  • Местонахождение: България
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +23
  • Автомобил: Mercedes C 180
Здравей колега,

така, намери сервиз с кадърен диагностик, който има Стар диагностика. Тази диагностика  е професионален диагностичен  апарат на Мерцедес.

Поздрави!
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

28 Март, 2015, 22:51:47
Отговор #7
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Май 2012
  • Публикации: 205
  • Местонахождение: Стара Загора
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +25
  • Автомобил: S400CDI
с елмито може да впечатляваш мадами като ги возиш
отиди както казва колегата на стардиагноза
и вижте всички грешки и живи данни
ако майстора ти не може да ги разчете
ги пости тук да видим какво може да ти помогнем

и не мога да разбера хора без стардиагноза защо се хващат да
ремонтират мерцедеси
каква е тази хела диагностика даже не е бош или нещо по сериозно

29 Март, 2015, 11:25:28
Отговор #8
  • Чирак
  • *
  • Регистрация: Март 2015
  • Публикации: 4
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: c220k
Не той човека бачка в един сервиз поддаржа таксита а в германия са мерцедеси явно тази диагностика си му варши работа не знсм.А в понеделник ще потарсим някой със стар диагностик и ще пиша пак

29 Януари, 2017, 23:44:32
Отговор #9
  • Чирак
  • *
  • Регистрация: Ян. 2017
  • Публикации: 1
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: c200
Здравей и аз имам подобен проблем,оправи ли го.


11 Юни, 2017, 20:34:59
Отговор #10
  • Чирак
  • *
  • Регистрация: Февр. 2017
  • Публикации: 3
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +1
  • Автомобил: w203
Здравейте на всички имах същия проблем,но го оправих след 6 месеца ходене по мъките.Проблема е в едни транзистори които се намират в компютъра на колата,а именно транзистор BUK101-50DL. При дефект на транзистор е възможно компресора да не може да включи или да е постоянно зацепен.
В резултат на това може да се наблюдава загуба на мощност както и натрупване на грешки за дебитомер, компресор, байпас клапа, дросел и други.При мен майстора каза че не работещите транзистора са 2бр.След смяната им колата ми лети - на метан е и вдига 220км за много кратко.Дано да помогна с информацията.

11 Юли, 2017, 18:04:49
Отговор #11
  • Чирак
  • *
  • Регистрация: Юли 2017
  • Публикации: 1
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: C230 Kompressor - 2004 г.
Здравей,
Дай го тоя майстор, и мойта няма мощност 160 едвам дигам  kill_myself !

Мерси предварително!

16 Август, 2017, 09:11:24
Отговор #12
  • Чирак
  • *
  • Регистрация: Февр. 2017
  • Публикации: 3
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +1
  • Автомобил: w203
Майстора е в Благоевград,но всеки майстор дори и телевизионен може да смени транзисторите - има ги даже и в OLX след което карате на диагностика,изчиствате грешките и колата тръгва.

11 Декември, 2017, 10:15:34
Отговор #13
  • Чирак
  • *
  • Регистрация: Дек. 2017
  • Публикации: 1
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: mercedes c 200 kompresor w203
Здравейте колеги аз сам нов вав форума от около 6 месеца притежавам ц200к в203 163кс но имам голям проблем със въпросния автомобил направо ми направи живота черен.Та да започна колата я закупих от германия и още сме си тука за сега работя тук в началото вс беше ок но после изгуби мощност и така си я карах 2 месеца ,ходих тука при един балгарин каза нищо и ниама вс било ок ма колата ме варви след това светна лампата на чека оставих я аз на диагностика и ми званна маистора и вика компресора не прави налягане питах го няколко пати дали е сигурен каза да обеден сам и така след закупуване на друг 2 ра употреба пак сме в същото положени върви като 90кс нищо общо с това което беше.А по странното е че като я закачи диагностика да прави и после колата си върви нормално но след 3-4 паленета и гасенета пак умира половината мощност дори и диагностиката да не намери никаква грешка палиш и разпологаш сас 160кс но само 2-3 паленета ако не я гасиш може и 10000км да минеш няма проблем има мощност.Майстора каза че било проверено всичко и работело правилно да сам чакал да светне няква лампа и да му я закарам пак но следващия месец ще си ходя до испания и ще я карам там в МБ да видим какво ще кажат че с немския сам мн скаран,а и горикато ламя 10 на 100 изванградско 100-120кмч .Направо се отчаях 450е за компресор и пак няма никой взех да си мисля че екуто са е скапало някой зблъсквал ли се е с нещо такова благодаря предварително

31 Януари, 2020, 11:56:40
Отговор #14
  • Чирак
  • *
  • Регистрация: Февр. 2014
  • Публикации: 1
  • Местонахождение: Кърджали
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +1
  • Автомобил: Mercedes Benz E Class (W210) Kompressor
Здравейте на всички имах същия проблем,но го оправих след 6 месеца ходене по мъките.Проблема е в едни транзистори които се намират в компютъра на колата,а именно транзистор BUK101-50DL. При дефект на транзистор е възможно компресора да не може да включи или да е постоянно зацепен.
В резултат на това може да се наблюдава загуба на мощност както и натрупване на грешки за дебитомер, компресор, байпас клапа, дросел и други.При мен майстора каза че не работещите транзистора са 2бр.След смяната им колата ми лети - на метан е и вдига 220км за много кратко.Дано да помогна с информацията.


Колега темата е старичка, ама реших да напиша няколко реда, че ти май повече си навредил, отколкото си помогнал с тези редове дето си ги написал и информацията, която си дал :)

Може би неволно или от не достатъчна информираност по въпроса си внесъл такава масова заблуда сред хората, относно тези транзистори, че дори до ден днешен ми звънят хора да ми търсят транзисторчета за w203.....

И така -  W203 НЯМА ТРАНЗИСТОР BUK101-50DL !!!!!!

Ако имате проблем с вървенето или загуба на мощност се ориентирайте към друг компонент, но не и към транзистор BUK101-50DL, защото във Вашия модел такъв транзистор не присъства. Компютъра при w203 е Siemens, а при по-старите BOSCH.

Ролята на това транзисторче е да даде сигнал на компресора кога да включи (около 1600 оборота), след като при w203 компресора е постоянно зацепен се обесмисля нуждата от такова транзисторче.

Благодаря за вниманието :)
Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж.



Сподели темата


Етикети:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2024 Powered by Simple Machines Forum