';
 

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Мерцедес А170 цди в168 Гасне  (Прочетена 794 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

21 Ноември, 2014, 19:48:34
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Окт 2012
  • Публикации: 18
  • Местонахождение: Павликени
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0

При изпреварване при по високи обороти над 3хил. оборота светва ЕРС и колата огасва,при ново палене огасва лампата и запалва при ниски обороти до 3хил няма проблеми при задържане на по високи огасва пак и светва ЕРС.От какво може да е това явление ?


22 Ноември, 2014, 20:31:23
Отговор #1
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Май 2012
  • Публикации: 190
  • Местонахождение: Стара Загора
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +20

дюзи или клапан високо налягане

10 Декември, 2014, 14:11:37
Отговор #2
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Окт 2012
  • Публикации: 18
  • Местонахождение: Павликени
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0

клапан високо налягане не е,сложих нов и пак след 4 хил оборота гасне, имам помпа за високо налягане от 2,2цди ще я сменя да не би от нея да е някои клапанче


11 Декември, 2014, 19:38:21
Отговор #3
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Окт 2012
  • Публикации: 18
  • Местонахождение: Павликени
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0

Днес смених помпата за високо налягане с помпа от 2,2 и колата се оправи без проблеми  clap

11 Декември, 2014, 21:51:12
Отговор #4
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 5038
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +22

Днес смених помпата за високо налягане с помпа от 2,2 и колата се оправи без проблеми  clap

Здравей колега,

това е повече от хубаво, решил си проблема!  good job
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

12 Декември, 2014, 15:36:52
Отговор #5
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Окт 2012
  • Публикации: 18
  • Местонахождение: Павликени
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0

забелязах ,че новата помпа на ръка се върти по трудно пък старата(оригиналната) много лесно.Дали това е показател за някакво износване ,че лесно се върти или е нормално.До колкото знам има някви клапани вътре с пружинки можеби са омекнали и не държи висока компресия? Но това може да го каже някои специалист от форума който разбира



Сподели темата

Digg  Facebook  SlashDot  Delicious  Technorati  Twitter  Google  Yahoo

 

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info. Powered by Simple Machines Forum