Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Светна ми лампата на двигателя  (Прочетена 11780 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

27 Октомври, 2014, 08:18:40
  • Чирак
  • *
  • Регистрация: Окт. 2014
  • Публикации: 2
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: Mercedes W203

 search Здравейте! Вчера ми се наложи да пътувам на далеч и бях останал и без капка нафта. Беше много рано сутринта и на знаех дали ще стигна дори до бензиностанцията. Затова налях една 20 литрова туба в резервоара и тръгнах. На връщане обаче горивото свърши и спрях на една бензиностанция на магистралата 25 km преди Атина и сложих 10€. Дотогава никога не ми е святкала лампата на двигателя! Купих я от Германия 2009'та и я докарах на собствен ход! До вчера никакви лампи,никакви проблеми. Озадачих се от това,че лампата не светна веднага,а след 35-40 мин от зареждането. Бях пристигнал и бях изгасил мотора. При повторно запалване и хоп светна,тоест не изгасна от таблото! А иначе компютъра на колата не ми отчете грешки! Какво може да е според вас? Благодаря!!






27 Октомври, 2014, 10:50:30
Отговор #1
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Ноем. 2010
  • Публикации: 217
  • Репутация: +8
Една диагностика веднага ще покаже. Най вероятно ЕГР клапана

29 Октомври, 2014, 09:25:25
Отговор #2
  • Чирак
  • *
  • Регистрация: Окт. 2014
  • Публикации: 2
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: Mercedes W203
 search
Още в понеделник отидох на диагностика в MB и се оказа,че PDF бил мръсен. Влязох в нета и започнах да търся. Намерих някакви добавки на Белгийска фирма и на Лики Моли. Първата се слага директно в резервоара и караш на >3000 оборота за 20-30 km и е ОК, а добавката на Лики Моли се впръсква вътре в DPF филтъра и после с някаква друга химия Topic-is-closed-bg се изплаква!!!!
Аз обаче съм Тома Неверни и звъня на мой приятел в Пловдив от Авел Трейд на Bosch и пича ми казва,да ида пак на диагностика и да взема стойностите на диференциалното налягане ( на празен ход и на обороти) + температурата преди и във DPF филтъра+ грешките,които е отчела star diagnostic.
И тогава са му се обадя пак. Той ми сподели,че кола като моята сама си влиза в режим регенерация на dpf филтъра и той не е много сигурен дали е правилно да слагам химия по колата! Вие какво мислите???
Благодаря ви!!

29 Октомври, 2014, 10:01:11
Отговор #3
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Ноем. 2010
  • Публикации: 217
  • Репутация: +8
Ако е от него поевтино ще ти излезе да го махнеш и да обучиш компа да не си го търси.
 Той сам се регенерира но около 270-300000 се затлачва и единствения вариант да се оправи е да се свали и да се накисне във съд с вода и обезмаслител за едно денонощие но ще е временно за около 50 000 максимум. Вторият е смяна с нов и третият е съм го описал горе. Колата става по пъргава и започва да гори с около 0,5 до 1 литър по малко. И нямаш проблеми. Моя го няма...
 И да ти изтрият ЕГР клапана като ти махат филтъра...

29 Октомври, 2014, 18:57:07
Отговор #4
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Май 2012
  • Публикации: 205
  • Местонахождение: Стара Загора
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +25
  • Автомобил: S400CDI
и защо не послуша приятеля си
направи диагностика дай стойностите и тогава ще говорим



Сподели темата


Етикети:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2024 Powered by Simple Machines Forum