Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Подмяна на предни лагери на Мерцедес W124  (Прочетена 2991 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

14 Ноември, 2010, 18:15:31
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 5061
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +22

Необходими части: 2 бр лагери плюс семеринг и грес отговаряща за мястото и на ползване 30лв,аз ползвах КОЙО японски-и същият преди няколко месеца за десния.

Лагера беше на кайма-външният.

Подпрях го здраво и започнах.
Сваляме спирачният апарат,той се държи на два болта за които е необходим камък 19
горният с късото удължение,като преди това сте навъртяли волана на дясно

долният без удължение
.....споменавам го понеже така е по-удобно

За да махнем апарата ни трябва подобна щанга и по начина по който виждате,напъвате докато отделите колкото е необходимо накладките от диска.

Ще ви трябва многофункционалният салтанат ТЕЛ,с него ще закачите апарата на удобно място,същевременно да не се мандахерца и да ви пречи ,понеже е много вероятно ако не го направите да скъсате спирачният маркуч.


Виждате колко го е боляло моето момче :'( на около километър от нас започна да стърже вследствие на остър завой,гумата вече не стоеше стабилно......вкарах "инжинерна" мисъл в ситуацията,....включих на втора и започнах с левия крак да натискам леко спирачката/някой от нас ще ме разберат за какво  beer/,определено помагаше.

Шестограм номер 5 е верният инструмент за да отвиете болта който стяга таз супер тарикатско измислена гайка от германците.

и ключ 22 за да я свалите/резбата е нормална-в смисъл не е обратна

Със същият шестограм отвивате малкият монтажен болт който държи диска.

и го сваляте.

Е това остана от лагера след "демонтажа" му. Нямаше как да снимам,свалих го с чук и секач, а не с необходимата за целта скоба,беше се заварил.

Главината излиза с равномерно почукване с чук,отзад.......
....сваляме семеринга.

Измъкваме лагера.

После сепаратора му.

Почистваме и започваме по обратният ред.Слагаме новият сепаратор,центроваме и със стария го набиваме внимателно баш  biggrin

Готов е.

и мажем с новата грес...поставяме го,задължително намазан.


Центроваме семеринга и пълним разтоянието между него и лагера с грес.

Набиваме го внимателно.

Обръщаме и по същият начин поставяме външният сепаратор на малкия ллагер.

После се уверих че оста е много малко наранена,проверих,корегирах това онова,напълних с грес и качих главината на оста с равномерно почукване.Първият лагер вече беше на мястото си,гресирах втория и успешно набих на мястото му,легна прекрасно.

Пак гресирах и поставих здрава оригинална шайба/неговата беше като лагера.

После гайката,като сте стегнали болта-контра до положение,да може да се върти плътно с ключа---
НАТЯГАТЕ ДОКАТО НЕ УСЕТИТЕ ЧЕ ГЛАВИНАТА ЗАПОЧВА ДА СПИРА ДА СЕ ВЪРТИ НА РЪКА И ТОГАВА ВРЪЩАТЕ ГАЙКАТА С ПОЛОВИН ОБОРОТ НАЗАД.....когато е готово,стягате контрата с шестограма 5 за да не позволява на гайката да се развива

Поставяте малко грес в капачката и я монтирате с малко чукче.

Връщате диска на мястото му и позиционирате с болтето.

Тук много внимавайте да не забравите спирачният апарат вързан за тръбето и да монтирате гумата че ще берете ядове

Успех  welldone

Тази тема е Благодарение на Васко - @Бай Васил - Благодарим ти!!! welldone

« Последна редакция: 14 Ноември, 2010, 18:20:30 от @Bogo »
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!



Сподели темата


Tags:
 

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info. Powered by Simple Machines Forum