';
 

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: Проблем с оборотите 200 ТЕ 136к.с.  (Прочетена 4259 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

20 Април, 2014, 18:47:40
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Мар 2013
  • Публикации: 19
  • Репутация: 0

Здравейте,имам мерцедес 200 ТЕ 136 к.с. 93 г,спря да пали и го занесох на сервиз.Там ми казаха,че е изгорял комутатора 0125455632 на сименс.Дълго търсех но не открих същият номер,така че сложих първия с който запали колата 0155457332, но сега като запали трябва да изчакам 4-5 мин за да загрее иначе се дави като подам газ. също така държи 1000 об на празен ход,а като пусна климатроника или завия в някоя посока оборотите играят от 500-1300.Дроселната клапа е изчистена.моля за съвети или идеи как да оправя тези проблеми.така съм вече няколко месеца


20 Април, 2014, 19:28:35
Отговор #1
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Май 2012
  • Публикации: 190
  • Местонахождение: Стара Загора
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +20

иди при някой дето разбира да ти прекодира компа на двигателя

20 Април, 2014, 19:32:40
Отговор #2
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Мар 2013
  • Публикации: 19
  • Репутация: 0

Аз съм от русе,ако имаш някой майстор да ми предложиш ще ти бъда много благодарен


20 Април, 2014, 23:55:55
Отговор #3
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 5038
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +22

Добре дошъл колега!

Вземи си подмени кабелите, да не търсиш отново комутатор.
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

21 Април, 2014, 00:11:50
Отговор #4
  • VIP -подпомагащ форума
  • *
  • Регистрация: Ное 2011
  • Публикации: 111
  • Местонахождение: Бургас
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +11
    • instalaciqmb

Проблема,не е в комутатора (компа). Проблема е в ел.инсталацията на двигателя тази която е от комутатора до инжекторите и сензорите по двигателя включително и дросела.Също и ел.инсталацията на бубините,но не силовите кабели а управляващите.Също така и кабела на дросела също е проблемен но той е последен на опашката с проблемите.
Спри да я бърникаш тая кола докато не си изгорил и този комутатор.Те не горят туко така като крушки.
Другото което е взел си грешен комутатор ето ти взаимозаменяеми номера твоя го има вътре в изброените
015 545 26 32//012 545 53 32//012 545 56 32
А ти си сложил този списък който е за С180
015 545 73 32//015 545 72 32//015 545 51 32//014 545 98 32
018 545 42 32//018 545 41 32//015 545 01 32//018 545 02 32//018 545 03 32


Разликата е там че при тебе клапана за вентилация на резервоара се отваря от термостат който е до температурните сензори.А при С-класата се управлява от комутатора.Другата разлика е че местата за управление на бубините са разменени.И ако С-класата е 1994 има допълнителен пин който не съм проверявал за какво е но го няма по схемите на всякъде го дават че трябва да е празен.
Така че на тебе ти трябва комутатор с един от 3-те номера който са горе или ако има изтърван номер от списъка задължително колата трябва да е с клапан за вентилацията на резервоара който да се отваря от термостат(пневматичен).

21 Април, 2014, 09:44:44
Отговор #5
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Мар 2013
  • Публикации: 19
  • Репутация: 0

Това значе ли ,че трябва да сменя комутатора задължително с някои от тези номера и тогава ако има някакви проблеми да ги разрешавам

21 Април, 2014, 10:01:51
Отговор #6
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Мар 2013
  • Публикации: 19
  • Репутация: 0

Сега като се замисля,дали моя комутатор може да е здрав а проблема да е бил в инсталацията.как мога да проверя

21 Април, 2014, 12:51:21
Отговор #7
  • Глобален Модератор
  • *
  • Регистрация: Окт 2010
  • Публикации: 5038
  • Местонахождение: Пловдив
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +22

Сега като се замисля,дали моя комутатор може да е здрав а проблема да е бил в инсталацията.как мога да проверя

Най-вероятно е изгорял, щом с другия комутатор ти работи колата. Смени си инсталацията, през тези години са правени с еко-кабели и изолацията им е паднала и ти дава на късо.
Не е важно колко удари получаваме в живота, а дали след това можем да се изправим!Всеки ден, ако се изправяме срещу нашите страхове ние ще спечелим битката!

21 Април, 2014, 16:18:01
Отговор #8
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Мар 2013
  • Публикации: 19
  • Репутация: 0

Задължително ли е да търся някои от тези номера комутатори или мога да карам и с този

21 Април, 2014, 23:41:28
Отговор #9
  • VIP -подпомагащ форума
  • *
  • Регистрация: Ное 2011
  • Публикации: 111
  • Местонахождение: Бургас
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +11
    • instalaciqmb

Аз ти обясних разликата.Препоръчително е да си сложиш някой от 3-те посочени номера.Но докато си търсиш подходящия и не се оправи ел.инсталацията ще изгори и този и след това не можеш да го продадеш на някой на който ще му свърши работа.
Питахте на лични за един твой колега ама нищо не каза.

22 Април, 2014, 07:01:50
Отговор #10
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Мар 2013
  • Публикации: 19
  • Репутация: 0

Не познавам колегата,просто съвпадения фамилиите.Благодаря за информацията,започвам да търся един от трите.ще пиша като има рзавитие по въпроса.

22 Април, 2014, 09:48:09
Отговор #11
  • VIP -подпомагащ форума
  • *
  • Регистрация: Ное 2011
  • Публикации: 111
  • Местонахождение: Бургас
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +11
    • instalaciqmb

ОК.Разгледай в OLX има обяви за комутатори  а и из форумите,мобиле,карс има доста 124-ки на части няма значение дали е купе седан или комби просто трябва да е 1992-1993 година.

25 Април, 2014, 19:05:32
Отговор #12
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Мар 2013
  • Публикации: 19
  • Репутация: 0

Оказа се по-трудно отколкото си мислех да намеря някой от тези номера.Идеи някакви колеги

25 Април, 2014, 20:44:27
Отговор #13
  • VIP -подпомагащ форума
  • *
  • Регистрация: Ное 2011
  • Публикации: 111
  • Местонахождение: Бургас
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +11
    • instalaciqmb

Ел.инсталацията трябва да се оправи за да не изгориш този компютър.След това трябва да се разменят пиновете на буксата на бубините.И виж как работи на студено.Ако е същата работа върни ги както са си били.Просто при С-класата на компютрите  е разменено управлението на бубините.И мисля че е от значение.И карай с този компютър докато си намериш с подходящ номер.

25 Април, 2014, 23:45:22
Отговор #14
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Мар 2013
  • Публикации: 19
  • Репутация: 0

Ок,благодаря за инфото ще кажа на майстора ми за тези неща и ще видим.ще ви държа в течение



Сподели темата

Digg  Facebook  SlashDot  Delicious  Technorati  Twitter  Google  Yahoo

Tags:
 

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info. Powered by Simple Machines Forum