Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Автор Тема: След ремонт на ESP  (Прочетена 14763 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

08 Април, 2014, 15:08:32
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Апр. 2014
  • Публикации: 5
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: Mercedes-Benz C 270

Здравейте приятели. Нека започна с автомобила - C 270, 2001 г. (203), дизел, автомат, авангард.
Искам да разкажа за моят проблем. Преди няколка месеца (4) ми светна ESP. Отидох при един автомонтьор (приятел естествено) и след диагностика се стигна до подмяна с втора ръка ъглов сензор или лентов кабел - кой както го нарича. Обаче, моят монтьор не могъл да го настрои (по неговите думи бил дефектен, но въпреки, че го бях маркирал нямало как да го върна, защото неговия работник бил закръглил едно от болчетата и не могат да го свалят). Давало му 18 градуса разлика. Та решил да компенсира градусите с колелата. Вади волана от шлиците, завърта го и го поставя, но вече изместен с 18 градуса. По този начин успял да излъже ESP. Сами се сещайте мигачите ми как връщат при изместването на волана. Каза и че 3 пъти е правил реглаж - и там е намествал някакви градуси.
До тук добре. Нищо че волана ми беше малко на ляво - отидох уж да ми го оправи - сега е малко надясно. С мигачите почти свикнах  nono
И проблема, ако това което писах до сега не е:
Декември (дни след ремонта) предприемам изпреварване на Петрохан. Давам педала до долу, връща предавките и точно тръгва да набира и на таблото светва ESP и колата гасне - отсреща идваше кола  doh. Както и да е, спрях, върнах ключа, след това на контакт, запали и нямаше никакви грешки. Помислих си - нещо не съм разбрал.
Преди месец на една права отсечка във Варна (за тези които са от Варна - на светофара на Сливница и Пирин в посока София) един голф 5 ми се набира. Давам аз газ, но той не се дава и аз кик даун, и отново същата работа като на Петрохан - светва ESP  и колата гасне.
Възможно ли е това ESP да се настрои и просто моя майстор да е смотан  rofl-. Знам, че някои ще кажете - ново ESP и сменяй майстора, но той така ми е объркал волана и колелата, че по-добре да отида при него да си ги върне в първоначалния им ред.
Ааааа. Имам и един проблем с токовете, но да не досаждам от първия път  laf
Ще съм благодарен на мнения и съвети.


10 Април, 2014, 20:56:00
Отговор #1
  • Майстор
  • *
  • Регистрация: Май 2012
  • Публикации: 205
  • Местонахождение: Стара Загора
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +25
  • Автомобил: S400CDI
да не би да пише EPC а не ESP много хора ги бъркат
а има разлика
и може да се настрои систематаи не виждам как е завъртял сензора
като той се слага в едно положение с 18 гр- не може да го объркаш
със 180 може
и се оправя без да е необходимо да се променят мигачи и др. щуротии

14 Април, 2014, 10:41:27
Отговор #2
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Апр. 2014
  • Публикации: 5
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: Mercedes-Benz C 270
Точно ESP-то си е. Пиша това, което ми е казал майстора. Най-притеснителното е това, че колата на няколко пъти ми гасне (два пъти и то при изпреварване), като на таблото светва грешка - ESP. Спирам, връщам ключа, паля без проблем, а грешката я няма. Това според мен е от неправилния ремонт и настройка на ъгловия сензор. Днес купувам нов акумулатор (не ми се смейте - newbielink:http://www.12v.bg/product/104/akumulator-winmaxx-premium-100r.html [nonactive] ), че от няколко месеца моя пали когато си иска и тогава се заемам с ESP-то. Чух, че на бъканите с електроника и модули (стари) коли, слабия ток прави много бели.
Успехи.

14 Април, 2014, 21:43:38
Отговор #3
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Февр. 2011
  • Публикации: 11
  • Местонахождение: Пловдив, Карлово
  • Пол: Мъж
  • Репутация: +3
  • Автомобил: W210 Е200 '96
Точно ESP-то си е. Пиша това, което ми е казал майстора. ......

Колега, като чета поста ти точно ми идва на акъл, че свети ЕРС - проблем с налягането на горивото - най-вероятно помпа или дюзи, може би и филтри и датчик за положение на педала за газ.
Не разбирам чак толкова от дизели, може и някакви датчици да има по системата и те да не дават коректна информация. ЕРС гаси мотора в обороти на макс или близо до тях, когато не достига гориво и да, после си пали нормално и върви стига да не го надъниш пак.
А програмата за стабилност на пътя да има вина тук, много ме съмнява.

Поздрави!

16 Април, 2014, 11:19:36
Отговор #4
  • Участник
  • *
  • Регистрация: Апр. 2014
  • Публикации: 5
  • Пол: Мъж
  • Репутация: 0
  • Автомобил: Mercedes-Benz C 270
Колега, като чета поста ти точно ми идва на акъл, че свети ЕРС - проблем с налягането на горивото - най-вероятно помпа или дюзи, може би и филтри и датчик за положение на педала за газ.
Не разбирам чак толкова от дизели, може и някакви датчици да има по системата и те да не дават коректна информация. ЕРС гаси мотора в обороти на макс или близо до тях, когато не достига гориво и да, после си пали нормално и върви стига да не го надъниш пак.
А програмата за стабилност на пътя да има вина тук, много ме съмнява.

Поздрави!

Колега, като се замисля, това което казваш е страшно логично. Само остава като ми угасне пак, да видя правилно грешката. Мерси за мнението.



Сподели темата


Етикети:
 

— Mercedes-Benz   „Най-доброто или нищо!” —

 Mercedes-Benz Bulgaria forum - Опознай един съвършено различен свят!

Developed by Mercedes-bg.info.© 2010-2024 Powered by Simple Machines Forum